پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230158
فوتبالي‌ها عليه حريرچي و وزير ورزش+عکس
تاریخ انتشار : 1399/02/27 08:50:32
نمایش : 2191
طي روزهاي اخير تعداد زيادي از باشگاه‌هاي ليگ برتري و حتي ليگ دسته اول نسبت به آغاز تمرينات و بازي‌هاي ليگ برتر اعتراض کرده و مدعي شدند با توجه به عدم زير ساخت‌ها در کشور نمي‌شود مسابقات را برگزار کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، طي روزهاي اخير تعداد زيادي از باشگاه‌هاي ليگ برتري و حتي ليگ دسته اول نسبت به آغاز تمرينات و بازي‌هاي ليگ برتر اعتراض کرده و مدعي شدند با توجه به عدم زير ساخت‌ها در کشور نمي‌شود مسابقات را برگزار کرد.

اخبار ورزشي- اظهار نظر حريرچي و همچنين سهيل مهدي در خصوص شروع مسابقات ليگ برتر باعث اعتراض تعدادي از مديران باشگاه‌ها شد اما وقتي خبر درگذشت يک فوتباليست نوجوان به خاطر ابتلا به کرونا که قبلا در يک برنامه تلويزيوني استعداد خود را نشان داده بود منتشر شد، اعتراض‌ها شديدتر و در نهايت منجر به انتشار پست مشترک بين مديران باشگاه‌ها و حتي برخي از سرمربيان تيم‌هاي ليگ برتري شد.

امير قلعه‌نويي، فرهاد مجيدي، فرهاد حميداوي، علي اميري، بازيکنان نساجي و شهر خودرو و استقلال ، تراکتور و سپاهان  .... اين تصوير را در صفحات مجازي خود منتشر کرده‌اند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html