پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230155
تعيين تکليف مسابقات فوتبال/ موافقت با ورزش هاي انفرادي
تاریخ انتشار : 1399/02/25 10:01:33
نمایش : 1569
معاون کل وزارت بهداشت گفت: احتمالا به زودي تمرينات تيم‌هاي ليگ برتري و ليگ يکي آغاز مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ايرج حريرچي در گفتگوي تلفني با اخبار شامگاهي شبکه يک سيما، درباره از سرگيري برخي ورزش‌هاي انفرادي در بعضي استان‌ها به دستور وزير بهداشت و نامه وي به وزارت ورزش و جوانان، افزود: در مورد ۲۹ ورزش انفرادي مثل انواع رشته‌هاي دو و ميداني، تيراندازي، وزنه برداري و حتي رشته‌هايي مثل تنيس روي ميز و تنيس خاکي، تصميم‌گيري کرديم و در توافقي که با وزارت ورزش و جوانان حاصل شد با توجه به دريافت مصوبه از ستاد ملي مبارزه با کرونا، اين ۲۹ رشته ورزشي در تمام شهرهاي کشور قابل بازگشايي هستند.

وي در خصوص برگزاري تمرين تيم‌ها و شروع دوباره رقابت‌هاي فوتبال، عنوان کرد: فقط بازي‌هاي ليگ برتر و ليگ يک فوتبال باقي مانده و در ساير رشته‌هاي ورزشي و ليگ‌ها، تعيين تکليف شده است. با تصميم‌گيري اوليه که انجام شده و شنبه آينده نهايي مي‌شود، در حضور معاون وزير ورزش و رئيس فدراسيون‌هاي ورزشي و کارشناسان وزارت بهداشت تصميمات خوبي گرفتيم.

حريرچي ادامه داد: اميدواريم اگر در چند روز آينده اين تصميمات نهايي شود، از روزهاي بعد به مدت سه هفته تيم‌ها تمرينات را پيگيري کنند و ۹ هفته باقي مانده ليگ برتر در ۴۵ روز انجام شود.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: با تصميمات اتخاذ شده، نمايندگان آسيايي براي مسابقات ليگ قهرمانان و تيم ملي براي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني آماده مي‌شوند.

منبع: مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html