پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230153
کاپيتان سابق استقلال: پرسپوليس را قهرمان اعلام کنند
تاریخ انتشار : 1399/02/25 09:55:09
نمایش : 1511
اگر قرار بر اين باشد که ليگ برتر نيمه تمام بماند بايد تيم پرسپوليس را به عنوان قهرمان معرفي کرد زيرا اين تيم فاصله زيادي نسبت به سايرين دارد اما اگر قرار باشد که مسابقات از سر گرفته شود بهتر است از همين الان به باشگاه اين موضوع را اعلام کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمود فکري کاپيتان سابق استقلال و سرمربي تيم فوتبال نساجي مازندران درباره آخرين وضعيت اين تيم اظهار داشت: در اين روز ها که بلاتکليف هستيم هم براي بازيکن و هم براي مربي بسيار سخت است. ما بايد به بازيکن هم استراحت دهيم و هم برنامه تمريني و اگر بخواهيم بدن آن ها را آماده نگه داريم بسيار سخت خواهد بود.

اخبار ورزشي- او در رابطه با وضعيت رقابت هاي ليگ برتر گفت: برگزار نشدن رقابت هاي ليگ برتر مي تواند براي يک سري از تيم هاي خصوصي خوب باشد زيرا آن ها هيچ راه درآمدي ندارند. ما بايد همه جوانب را در نظر بگيريم و بعد نظر خودمان را اعلام کنيم. فدراسيون ها در کشورهاي اروپايي به باشگاه ها کمک مي کنند اما در کشور ما نه تنها کمکي به باشگاه ها نمي شود بلکه از آن ها مي خواهند تا به فدراسيون فوتبال کمک کنند.

محمود فکري بيان کرد: اين روزها تمرينات خودمان را به صورت مجازي پيگيري مي کنيم اما برخي از بازيکنان در شهرهاي خود جمع مي شوند و تمرين مي کنند که اين موضوع ما را نگران کرده است و اميدوارم هرچه زود تر از اين بلاتکليف خارج شويم.


او افزود: ما وقتي داريم به کشورهاي اروپايي نگاه مي کنيم بايد به امکانات خودمان هم دقت کنيم. در اروپا امکاناتي وجود دارد  که بازيکنان در سريع ترين زمان ممکن ريکاوري مي شوند اما در ايران چنين امکاناتي وجود ندارد و اگر بخواهيم بازي ها را در فاصله هاي کم برگزار کنيم احتمال آسيب ديدگي بازيکنان بالا مي رود و روي روند آمادگي تيم ها براي فصل بعد هم تاثير گذار خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال نساجي ادامه داد: بايد تصميمي گرفته شود تا زحمات برخي از تيم ها هدر نرود. به عنوان مثال برخي از تيم هاي ليگ يکي و ۲ تلاش کرده اند تا به ليگ هاي بالاتر صعود کنند و برخي از تيم هاي ليگ برتري هم در انتظار کسب سهميه هستند، اميدوارم تصميمات خوبي گرفته شود.

محمود فکري خاطرنشان کرد:  فکر مي‌کنم در صورت ادامه رقابت هاي ليگ برتر بايد به تيم ها چهار هفته فرصت تمرين داده شود. ما از الان به بازيکنان‌مان اعلام کرده ايم که خودشان را  آماده کنند، چون ممکن است تمرينات به‌زودي شروع شود.

کاپيتان سابق استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا امکان بازي در فواصل کم وجود دارد يا خير؟ بيان کرد:  اگر بخواهيم ۲ يا سه بازي را در فاصله هاي کم برگزار کنيم شايد اکثر تيم ها توانايي داشته باشند اما اگر بخواهيم ۹ بازي را با فاصله چهار روز بازي کنيم بازيکنان و باشگاه‌ها آسيب مي‌بينند و مهم تر از همه تيم ملي فوتبال هم آسيب بزرگي خواهد خورد.

سرمربي نساجي در پايان تصريح کرد: اگر قرار بر اين باشد که ليگ برتر نيمه تمام بماند بايد تيم پرسپوليس را به عنوان قهرمان معرفي کرد زيرا اين تيم فاصله زيادي نسبت به سايرين دارد اما اگر قرار باشد که مسابقات از سر گرفته شود بهتر است از همين الان به باشگاه اين موضوع را اعلام کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html