پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230151
اتهام پرسپوليسي‌ها به فرد تصميم‌گير براي ليگ/ او يک سپاهاني است!
تاریخ انتشار : 1399/02/22 09:56:47
نمایش : 1639
برخي هواداران تيم فوتبال پرسپوليس از اينکه قرار است مديرعامل سابق سپاهان براي ادامه يا تعطيلي رقابت‌هاي ليگ برتر تصميم بگيرد گلايه دارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تعيين تکليف در مورد برگزاري يا تعطيلي نوزدهمين دره رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر به ستاد مبارزه با کرونا در ورزش سپرده شده و قرار است اين ستاد پس از بررسي‌هاي لازم و استعلام‌هاي مورد نظر در وزارت بهداشت، تصميم نهايي خود را در مورد ليگ بگيرد.

در حالي که برخي تيم‌ها از سازمان ليگ خواسته‌اند که مسابقات ليگ برتر را تعطيل اعلام کنند و قهرمان و تيم‌هاي سقوط کننده هم مشخص نشود، باشگاه پرسپوليس با صدور بيانيه‌اي رسمي اعلام کرد تنها در صورتي موافق تعطيلي ليگ است که طبق جدول موجود به عنوان قهرمان معرفي شود، در غير اين صورت موافق برگزاري مسابقات است.

اما سپاهان که يکي از مدعيان قهرماني ليگ نوزدهم است اما اختلاف امتيازي زيادي با پرسپوليس دارد يکي از تيم‌هايي است که مخالف تعطيلي مسابقات و معرفي پرسپوليس به عنوان قهرمان است.

پس از اظهار نظر روز يکشنبه مهرزاد خليليان و اينکه گفته است «ادامه برگزاري مسابقات فوتبال مثل بمب بيولوژيکي است»، هواداران پرسپوليس موضع تازه اي برابر وي گرفته‌اند. خليليان در حالي اين صحبت را مطرح کرده که رئيس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است و يکي از تصميم گيرندگان اصلي در مورد تعيين تکليف ليگ نوزدهم به شمار مي‌رود.

در فاصله کوتاهي پس از اين اظهار نظر هواداران پرسپوليس انتقادات از وي را شروع و تاکيد کردند خليليا به دليل اينکه مديرعامل باشگاه سپاهان بوده و در ابتداي فصل هم رابطه نزديکش با بازيکنان و کادر فني اين تيم را نشان داده، تمايل دارد ليگ تعطيل شود و قهرمان هم مشخص نشود تا سپاهان با اميرقلعه نويي يک ناکامي ديگر را شاهد نباشد!

برخي از هواداران پرسپوليس از مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ خواسته‌اند که به اين موضوع توجه کنند و اجازه ندهند مديرعامل پيشين باشگاه سپاهان در مورد ليگ برتر تصميم بگيرد. خليليان از سال ۹۲ تا ۹۴ مديرعامل باشگاه سپاهان بوده و اصالتي اصفهاني دارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html