پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230147
کميته امداد و سپاه تفاهم‌نامه نيکوکاري امضا کردند
تاریخ انتشار : 1399/02/22 09:39:09
نمایش : 1553
تفاهم‌نامه نيکوکاري بين کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري و سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) منعقد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري صبح امروز در اين جلسه با مديرکل کميته امداد اظهار کرد: امروز تفاهم‌نامه بين سپاه قمربني هاشم عليه السلام و کميته امداد حضرت امام خميني (ره) با محوريت بسيج مساجد و محلات منعقد شد.

وي افزود: اين تفاهم‌نامه در ارتباط با سازماندهي و ساماندهي مراکز نيکوکاري و تشکيل ساير مراکز نيکوکاري در مساجد و محلات براي خدمت‌رساني به اقشار نيازمند اين استان است که تحت پوشش هيچ نهاد حمايتي نيستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري ادامه داد: چهار بند در اين تفاهم‌نامه مطرح شده است که با همراهي و همکاري هم بتوانيم با ساماندهي مجموعه‌هاي نيکوکاري افراد زيادتري را در حوادث غيرمترقبه که پيش مي‌آيد مثل سيل و زلزله و...، تحت پوشش قرار دهيم.

سردار اکبري خاطرنشان کرد: در سال جاري، بيماري کرونا باعث شد بعضي از مردم آسيب‌پذير شناسايي شوند و کمک خوبي توسط مردم و خيرين توسط قرارگاه استاني جمع‌آوري و در اختيار آن‌ها قرار داده شد.

وي گفت: احتمال مي‌دهيم که هستند کساني که از قلم افتاده باشند، که با تشکيل اين مراکز (نيکوکاري) مي‌توانيم بخشي از اين مشکلات را مرتفع کنيم و سامانه‌اي تشکيل دهيم که در اختيار کميته امداد، بهزيستي و سپاه قرار بگيرد که در موقع نياز استفاده شود و به مردم کمک نماييم.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ما در سپاه و کميته امداد خادم مردم هستيم و ان شاءالله مورد قبول و رضايت حق تعالي قرار گيرد و ذخيره‌اي براي آخرت همه کساني که در اين راستا کمک مي‌دهند بشود.

 علي ملک پور، مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال و بختياري، نيز در اين جلسه از ارتباط و همکاري خوب سپاه و بسيج با کميته امداد امام خميني(ره) تشکر کرد و گفت: اين تفاهم نامه زمينه انجام کار بيشتر را فراهم مي کند.

ملک پور افزود: 37هزار خانوار با جمعيت بالغ بر 90هزار نفر که 10درصد جمعيت استان چهارمحال و بختياري را تشکيل مي دهد تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) هستند.

وي ادامه داد: در شرايط کرونا، بحمدالله رزمايش کمک مؤمنانه با تدبير نماينده محترم ولي فقيه در استان و مديريت فرماندهي محترم سپاه قمربني هاشم عليه السلام بدون هيچ تنشي در حال اجراست که جاي تشکر دارد.

ملک پور با اشاره به فعاليت 70مرکز نيکوکاري تحت نظر اين مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) استان چهارمحال و بختياري از همکاري نيروهاي سپاه و بسيج در شناسايي خانواده هاي نيازمند و آسيب ديده تقدير کرد.

در اين جلسه تفاهم نامه همکاري بين سپاه قمربني هاشم عليه السلام و کميته امداد امام خميني(ره) به محوريت بسيج مساجد و محلات به امضاي سردار علي محمد اکبري و علي ملک پور رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html