پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230140
جلسه مهم در استقلال به خاطر سعادتمند
تاریخ انتشار : 1399/02/13 10:00:22
نمایش : 2045
اعضاي هيئت مديره استقلال نمي‌‎خواهند خيلي به سعادتمند وقت بدهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اقدامات سعادتمند بعضاً با انتقاد‌هاي بسيار زيادي همراه بود و کلاً به نظر مي‌رسد تا اينجا در مديريت استقلال کاملاً ناکام بوده است. احمد سعادتمند در روز‌هاي ابتدايي به جاي حل مشکلات داخلي استقلال، به دنبال جلسه با پيشکسوتان و هنرمندان بود که با انتقادات زيادي روبه‌رو شد. از سوي ديگر او از هواداري صحبت کرد که به دروغ ادعا کرده بود پول ميليچ و شيخ را داده. هواداري که البته دست از اين کار‌ها برنمي‌دارد و روز گذشته هم بار ديگر ادعا کرده بخشي از پول اين دو بازيکن را داده است!
 
اخبار ورزشي- اعضاي هيئت مديره تمام اين اتفاقات را زير نظر داشتند و به همين خاطر منتقد عملکرد سعادتمند تا اينجا هستند. يکي از اعضاي هيئت مديره اين باشگاه توضيح داد آن‌ها هم مثل هواداران بابت تصميمات و اشتباهاتي که در اين مدت صورت گرفته، شاکي هستند و در جلسه روز امروز هم رودررو به انتقاد از عملکرد مديريت خواهند پرداخت. به احتمال زياد در اين جلسه بحث‌هاي فراواني صورت خواهد گرفت، از جمله اينکه بناي برکناري بعضي افراد هم گذاشته خواهد شد. اعضاي هيئت مديره هم به ورود بعضي از افراد به استقلال در دوره مديريت سعادتمند انتقاد دارند و احتمالاً در جلسه شنبه در اين باره هم بحث خواهد شد.
 
در همين حال با خبر شديم اعضاي هيئت مديره نمي‌‎خواهند خيلي به سعادتمند وقت بدهند. معمولاً مديري که هيئت مديره را پشتش نداشته باشد، بايد زود خداحافظي کند و برود. اين اتفاق براي انصاري‌فرد در پرسپوليس رخ داد و خيلي زود مجبور شد از اين باشگاه برود. حالا از استقلال هم خبردار شديم هيئت مديره به احتمال زياد به احمد سعادتمند تنها يک ماه زمان خواهد داد تا بتواند پاره‌اي از مشکلات را حل کند. البته اعضاي هيئت مديره هم کنار او خواهند بود ولي مسئله اينجاست که آن‌ها اعتقاد دارند سعادتمند افرادي براي انجام امور مهم باشگاه به کار گمارده که نمي‌توانند قدم مثبتي بردارند. بايد ديد در جلسه شنبه شب چه اتفاقي رخ مي‌دهد و خروجي جلسه چه خواهد بود. آن عضو هيئت مديره به خبرورزشي گفت: «باشگاه دارد مي‌ترکد!»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html