پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230135
تلاش کارگران در سال جهش توليد روحيه بخش است
تاریخ انتشار : 1399/02/13 09:49:46
نمایش : 1970
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در آئين تجليل از کارگران نمونه شرکت فولاد تاراز، گفت: تلاش کارگران در سال جهش توليد روحيه بخش است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  جهانبين نيوز ؛ فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام به همراه مديران کل کار و رفاه اجتماعي و صمت استان چهارمحال و بختياري با حضور در کارخانه توليد ورق خودرو در شهرک صنعتي شهرکرد به مناسبت هفته کار و کارگر و گراميداشت سالروز بسيج کارگري، از زحمات اين قشر تلاشگر در عرصه توليد تقدير کرد.

سردار علي محمد اکبري، با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام عزيز و شهداي عرصه صنعت و جامعه کارگري، بويژه سردار شهيد حسينعلي ترکي شهيد شاخص جامعه کارگري استان چهارمحال و بختياري، هفته کار و سالروز بسيج کارگري را تبريک گفت.

وي، در جمع مديران و کارگران کارخانه تاراز، به  فرمايشات حضرت امام خميني(ره) و نگاه ويژه معظم له به قشر کارگر و اهميت کار در جامعه اشاره کرد و افزود: در شرايطي که تحريم وجوددارد و بيماري کرونا نيز شيوع پيدا کرده، اما با رعايت همه پروتکل ها، در سال جهش توليد در محل کار حاضر شده ايد تحسين برانگيز است.

سردار اکبري، خاطرنشان کرد: بخش عمده اي از تحقق شعار سال برعهده کارگران و کارخانجات صنعتي است و به مناسبت هفته کارگر و عرض خداقوت در جمع شما حاضر شديم تا به خاطر اين کار سنگين و ارزشمندي که هم نياز داخلي و هم صادرات را با موفقيت هاي خوبي که داشتيد تأمين مي کنيد تقدير کنيم.

فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام ، تلاش کارگران در سال جهش توليد را روحيه بخش دانست و اظهار کرد: از لحظه ورود به اين کارخانه روحيه گرفتيم، از کار و تلاش کارگران اين مجموعه، از حجم و انبوه کار توليدي که در کشور نيز بي نظير مي باشد.

سردار اکبري، برنامه هاي توسعه اي اين کارخانه براي آينده را اميدوار کننده دانست و گفت: اين عزيزان نشان دادند که با کار و تلاش تحريم بي اثر مي شود.

مدير کارخانه تاراز نيز با تقدير از حضور فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام و مسئولين در اين کارخانه به مناسبت هفته کارگر تشکر کرد و گفت: هرچند شيوع ويروس کرونا شرايط را مقداري سخت کرد؛ اما درس هاي خوبي از آن گرفتيم و نشان داديم که مي توانيم از کرونا که مصيبت بود، يک فرصت بسازيم.

مهندس بزرگي افزود: در شرايط شيوع کرونا، اثبات کرديم که بني آدم اعضاي يکديگرند و اثبات شد که کشور ما، ارزشمندترين جوانان تاريخ را به خودش ديده و يادمان داد هرچند جنگ تمام شد، اما سربازان ما تمام نشدند و اگرچه قيافه ها تغيير کرده ولي همتشان تغيير نکرده است.

وي، تصريح کرد: امروز به مناسبت روز کارگر جمع شديم تا از دستان پرتوان عزيزترين برادران من در شرکت فولاد تاراز که در سال گذشته با همت و بزرگواري کار کردند و در پناه راهنمايي مديران مجرب با رکورد 150 هزار تن توليد سال را به پايان بردند تشکر کنيم.

مهندس بزرگي از کيفيت بالاي 99درصدي توليدات کارخانه ورق فولاد تاراز نيز خبر داد و گفت: 99و 47درصد توليد اين کارخانه درجه يک بوده که در بدترين شرايط بازار نيز رکورد فروش را داشته ايم.

وي، تأکيد کرد: در سال 98 موفق شديم 20درصد توليدات کارخانه را افزايش دهيم و با غلبه بر مشکلات علي رغم تعطيلي دوماهه، به پيش بيني هاي انجام شده دست يافتيم.

مدير اين واحد توليدي افزود: براي امسال که سال جهش توليد است، افزايش 20درصدي توليد پيش بيني مي کنيم، يعني 180 هزار تن محصول توليد خواهيم کرد و بعنوان يک سرباز در عرصه صنعت وظيفه خود را انجام مي دهيم.

مهندس بزرگي، از طرح توسعه اي کارخانه توليد ورق فولاد نيز طي کمتر از دو سال آينده خبر داد و گفت: با اجراي طرح اسيدشويي و نبرد سرد با سرمايه گذاري 800ميليارد تومان، اشتغال 300 نفر به صورت مستقيم خواهيم داشت.

وي، افزود: اين طرح توسعه اي، مزيت رقابتي ما را در سطح بين المللي به شدت افزايش مي دهد و حجم صادرات نيز اضافه خواهد شد، که در آينده اشتغال غيرمستقيم 700 تا 800 نفر را ايجاد مي کند.

گفتني است: در اين روز با اهداي لوح و هديه از 14 کارگر نمونه کارخانه ورق فولاد تاراز شهرکرد با حضور سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام و مديران کل کار و رفاه اجتماعي و صمت استان چهارمحال و بختياري تجليل شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html