پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230114
واکنش بازيکن سپاهان به احتمال قهرمان اعلام کردن پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1399/01/28 09:37:24
نمایش : 1554
رضا ميرزايي در ر ابطه با اينکه پرسپوليس با ۱۰ امتياز صدرنشين مسابقات ليگ برتر است و برخي از پيشکسوتان اين باشگاه معتقدند جام را بايد به اين تيم بدهند، بيان کرد:همچين چيزي را تا حالا نشنيده ام که تيمي را وسط ليگ قهرمان اعلام کنند. در دنيا اصلا چنين چيزي نبوده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رضا ميرزايي بازيکن سرعتي تيم فوتبال  سپاهان  در پاسخ به اين سوال که مربيان سپاهان چطور تمرينات بازيکنان را کنترل مي کنند، اينطور پاسخ داد:تمرينات را در گروه براي ما مي فرستند و بعد ما فيلم را براي آنها مي فرستيم، در واقع کنترل از راه دور وجود دارد. شرايط الان در دنيا و کشور خيلي سخت شده؛ فوتباليست ها همه در خانه هستند و در خانه تمرين مي کنند. اين شرايط را خيلي سخت مي کند و اميدوارم که هر چه سريعتر اين بيماري تمام شود تا مردم و فوتباليست ها دوباره دور هم جمع شوند و تيم خودشان را تشويق کنند.

اخبار ورزشي- رضا ميرزايي در ر ابطه با اينکه  پرسپوليس  با ۱۰ امتياز صدرنشين مسابقات ليگ برتر است و برخي از پيشکسوتان اين باشگاه معتقدند جام را بايد به اين تيم بدهند، بيان کرد:همچين چيزي را تا حالا نشنيده ام که تيمي را وسط ليگ قهرمان اعلام کنند. در دنيا اصلا چنين چيزي نبوده است.

رضا ميرزايي در ادامه با اشاره به بازي لغو شده پرسپوليس و سپاهان که با راي کميته انضباطي با نتيجه ۳ بر صفر به سود پرسپوليس اعلا شده، توضيح داد:مگر مي شود بازي اي که انجام نشده، سه امتيازش برود براي تيم ديگر. همه مي دانند در آن بازي مشکلاتي وجود داشت که ما دير به استاديوم رسيديم. صد در صد نتيجه آن بازي مانند بازي رفت بايد در زمين مسابقه مشخص شود. ما مي خواستيم بازي کنيم ولي ان شرايط خيلي خاص به وجود آمد.


وينگر راست که تولد ۲۴ سالگي اش را روز گذشته پشت سر گذاشت، در اين مورد گفت:تولدم ديروز بود و هواداران خيلي به من لطف داشتند. خيلي من را شرمنده کردند و دست تک تک آنها را مي بوسم. از دو سه روز قبل شروع به تبريک گفتن کردند که اين نشان دهنده معرفت آنها هست. بنابراين ما هم بايد هر چه توان داريم، در زمين مسابقه براي خوشحالي آنها هم بگذاريم و صد در صد هم همينطور است. بايد از آنها تشکر ويژه اي داشته باشم که هميشه به عنوان يک بومي حامي من بوده اند. اميدوارم با بازي هاي خوب دلشان را شاد کنم و با بازي هاي خوب هميشه پرچم و مکتب سپاهان را بالا نگه داريم.

او در پاسخ به اين سوال که آيا از بازگشت به سپاهان در شرايطي که فصل خوبي را در فولادخوزستان پشت سر گذاشت، راضي است يا خير، عنوان کرد:خدا را شکر فصل خيلي خوبي در فولادخوزستان داشتم. با اينکه اصفهاني بودم، خيلي هواي من را داشتند. من را خيلي دوست داشتند. در تمام مصاحبه هايم هم از آنها تشکر و قدرداني کرده ام. در مورد بازگشتم، چون من قرضي به اين تيم رفته بودم، در بازگشتم هم نقشي نداشتم و انتقالي ميان باشگاه ها بود و چيزي دست من نبود. در نهايت اين دو باشگاه نامه نگاري کردند و من به سپاهان برگشتم، تا در خدمت تيم محبوبم يعني سپاهان باشم. اميدوارم فولادي ها هم موفق باشند، چون پتانسيل يک تيم قهرمان را دارند؛ امکانات و هواداران خيلي خوبي دارند و اميدوارم بهترين اتفاقات هم براي آنها رقم بخورد.

رضا ميرزايي که در فصل جاري توسط اميرقلعه نويي در دو پست وينگر و دفاع راست مورد استفاده قرار گرفته است، اينطور حرف هايش را خاتمه داد:ان‌شاالله بتوانيم مردم اصفهان را هميشه خوشحال نگه داريم. چون سپاهان تنها دلخوشي اين مردم است و اميدوارم با ريشه کن شدن اين بيماري دوباره هواداران را در ورزشگاه ببينيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html