پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230094
افشاگري استراماچوني درباره استقلال!
تاریخ انتشار : 1399/01/12 14:29:17
نمایش : 2214
سرمربي ايتاليايي سابق استقلال از پايان همکاري با اين تيم ابراز تاسف کرد و راه غلبه بر کرونا را مثبت‌انديشي دانست.آندره‌آ استراماچوني که در نيم فصل نخست هدايت تيم استقلال را بر عهده داشت و با اين تيم نتايج خوبي به دست آورد، در نهايت از جمع آبي پوان جدا شد و به کشورش بازگشت. اين مربي تاکنون هدايت تيمي را عهده دار نبوده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آندره‌آ استراماچوني که در نيم فصل نخست هدايت تيم استقلال را بر عهده داشت و با اين تيم نتايج خوبي به دست آورد، در نهايت از جمع آبي پوان جدا شد و به کشورش بازگشت. اين مربي تاکنون هدايت تيمي را عهده دار نبوده است.
 
اخبار ورزشي- استراماچوني درباره توقف رقابت هاي سري A ايتاليا در شرايط بحراني شيوع کرونا و اقدام بازيکنان يوونتوس مبني بر کاهش رقم هاي قراردادشان گفت: الان واقعا دوره اي خاص است. اما بايد مثبت بمانيد. فقط با اين فداکاري مي توانيم از اين وضعيت خارج شويم. درباره کاهش رقم دستمزد بازيکنان يوونتوس نيز بايد بگويم که  اين يک حرکت زيبا از طرف بازيکنان است که نشان مي دهد آنها اوضاع و مشکلات احتمالي را که ممکن است باشگاه با آن روبرو شود را درک مي کنند و به همين خاطر تصميم به کاهش رقم قراردادهاي خود گرفتند.
 
او درباره تجربه کاري که در فوتبال ايران داشت نيز گفت: در حال حاضر صحبت کردن درباره اين مسائل بي فايده است. فوتبال تابع تصميم دولت ها است و درباره شيوع ويروس کرونا و تعطيلي رقابت ها شايد مسئولان دير به فکر کنترل شرايط بحراني افتادند و آماده اين بحران نبوديم. اکنون با توجه به قراردادهاي کلان در فوتبال و خيلي از مسائل و قراردادهاي مالي ديگر، تعطيلي رقابت ها هزينه سنگيني روي روساي باشگاه ها و مسئولان خواهد گذاشت. 
 
 سرمربي سابق استقلال در بخش پاياني خود درباره کار در ايران گفت: من فکر نمي کردم چنين تجربه کاري به دست بياورم. من پيشنهادي در تابستان از ايتاليا نداشتم و دوست نداشتم بيکار باشم و به همين خاطر به استقلال رفتم. استقلال  سابقه قهرماني در آسيا را داشته است و به شدت به دنبال جذب من بود.  تجربه کار در استقلال باورنکردني و بزرگ بود. شور و شوقي به فوتبال در ايران ديدم که در دهه ۸۰ در ايتاليا ديده بودم. ورزشگاه ها در ايران پر بود ولي استقلال باشگاهي بود که بيشتر از طرف سياستمداران اداره مي شد تا افراد ورزشي و به همين خاطر اتفاقاتي رخ داد. حيف شد که وقتي تيم در صدر بود همکاري با استقلال پايان يافت.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html