پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230084
دوران بعد از مهار نسبي کرونا، ثمرات زيادي خواهد داشت/ کرونا اسم رمز دشمن براي حمله به اسلام است
تاریخ انتشار : 1398/12/17 10:54:24
نمایش : 1118
امام جمعه فارسان گفت: شهيد سليماني در وصيت‌نامه خود نوشت؛ من بارها تجربه کرده‌ام، فرصت‌هايي که از دل تهديدها بيرون مي‏آيد بسيار بيشتر از فرصت‌هايي است که از دل فرصت‏ها بيرون مي‏آيد. موقعيت دشوار کنوني براي مردم ما، اگرچه سخت و رنج‌آور است اما قطعاً و در دوران بعد از مهار نسبي کرونا، به ياري خداوند توانا ثمرات زيادي خواهد داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور به جهاد همگاني سلامت؛ راه مقابله با کرونا هراسي اشاره داشت و گفت: حدود دو هفته است که کرونا مهمان ناخوانده زندگي مردم ايران شده است. واقعيت کرونا چيست؟«کرونا ويروس» بسيار کم‌خطرتر از همه ويروس‌هاي مشابه است. تنها نکته متفاوت، سرعت انتقال و فراگيري آن است.
 
وي تصريح کرد: درباره اين‌که آيا کرونا يک ويروس طبيعي است يا توليدشده و دست‌ساخت انسان است، نقل‌هاي بسياري بر سر زبان‏ها است. آنچه مهم است و تا حدي مشکوک به نظر مي‏رسد سرعت انتشار و رسانه‏اي کردن اين موضوع در جهان و تبديل آن به خبر اول دنيا است. مهم‌تر آن‌که دشمن درصدد برآمده است، با سوءاستفاده از وضعيت موجود جورچين اقدامات خود در راهبرد فشار حداکثري را تکميل کند.
 
وي افزود: کرونا اسم رمز دشمن براي حمله به اسلام و نظام اسلامي است. اگر روزي «تقلب» اسم رمز آشوب بود و روز ديگر «بنزين»؛ امروز اسم رمز مقابله با مردم و نظام «کرونا» و فضاسازي‌هاي جعلي و مصنوعي است. خط خبري و رسانه‏اي که دشمن دنبال مي‏کند عبارت است از؛ اتهام پنهان‌کاري و مستور سازي حقايق،اتهام اهمال‌کاري و بي‌اعتنايي مسئولان، تقويت انزواي ايران در جامعه بين‌الملل، نابود انگاري اقتصاد ايران با ايجاد قحطي مصنوعي کالاها، حمله و شبهه افکني پيرامون مقدسات اسلام و تشيع، بزرگ‌نمايي صحنه‌هايي از التهابات به وجود آمده، پنهان‌سازي صحنه‌هاي بي‌بديل و بديع و بي‌نظير ايثار و فداکاري،تضعيف توان علمي و تجهيزاتي نظام سلامت و بهداشت ايران اسلامي، پوشاندن و مستور سازي وضعيت گسترش کرونا در منطقه و جهان،بزرگ‌نمايي رفتارهاي ناهنجار و جاهلانه عده‏اي فريب‌خورده و معاند.
 
وي به راه‏هاي مقابله با تحرکات سازمان‌دهي شده دشمن اشاره داشت و بيان کرد: شهيد سليماني را که در وصيت‌نامه خود نوشت؛ من بارها تجربه کرده‌ام، فرصت‌هايي که از دل تهديدها بيرون مي‏آيد بسيار بيشتر از فرصت‌هايي است که از دل فرصت‏ها بيرون مي‏آيد. موقعيت دشوار کنوني براي مردم ما، اگرچه سخت و رنج‌آور است اما قطعاً و در دوران بعد از مهار نسبي کرونا، به ياري خداوند توانا ثمرات زيادي خواهد داشت.
 
وي به سخنان مقام معظم رهبري اشاره داشت و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در توصيه‏اي، همگان را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و گفتند: البته اين بلا آن‏چنان بزرگ نيست و بزرگ‏تر از آن نيز وجود داشته است اما بنده به دعاي برخاسته از دل‌پاک و صاف جوانان و افراد پرهيزگار براي دفع بلاهاي بزرگ بسيار اميدوارم، چراکه توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبي مکرم اسلام و ائمه بزرگوار مي‏تواند بسياري از مشکلات را برطرف کند. دعاي هفتم صحيفه سجاديه دعاي بسيار خوب و خوش مضموني است که مي‏توان با اين الفاظ زيبا و با توجه به معاني آن با پروردگار سخن گفت.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html