پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230075
فاجعه اي بزرگ پيش روي پرسپوليس/احتمال محروميت از نقل و انتقالات!
تاریخ انتشار : 1398/12/10 09:16:52
نمایش : 1782
باشگاه پرسپوليس با راي کميته حل اختلاف فيفا به پرداخت ۴۷۵هزار يورو به بوديمير مهاجم کروات و سابق خود به علاوه هزينه ديرکرد محکوم شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيفا روز چهارشنبه راي خود براي شکايت ماريو بوديمير را پس از بررسي لايحه دفاعيه پرسپوليس صادر کرد. اين راي از سوي امير علي حسيني مدير امور بين الملل باشگاه دريافت و فوراً متن کامل راي ترجمه و در اختيار مديرعامل باشگاه قرار گرفت.
 
اخبار ورزشي - انصاري فرد هم ضمن تاکيد بر رسانه‌اي نشدن راي صادره بعد از برد پرسپوليس مقابل شهر خودرو حکم فيفا را فاش نکرد و فقط شکايت کالدرون به فيفا را با توجه به سوالات مطروحه در جمع خبرنگاران اعلام داشت.
 
بر اساس حکم فيفا باشگاه پرسپوليس به پرداخت ۴۷۵ هزار يورو به بوديمير بابت مطالبات قرارداد فصل گذشته و قرارداد فصل جاري محکوم شده است.
 
بنا بر اعلام روابط عمومي باشگاه پرسپوليس جزييات راي فيفا به شرح ذيل مي‌باشد؛
 
* باشگاه پرسپوليس براي پرداخت اين بدهي ۴۵ روز مهلت دارد و در صورتي که بدهي در مهلت تعيين شده پرداخت نشود پرسپوليس از جذب بازيکن داخلي و خارجي در سه پنجره نقل و انتقالاتي محروم مي‌شود اما اين محروميت در هر بازه زماني به محض تسويه بدهي مرتفع مي‌شود.
 
* باشگاه پرسپوليس بابت فصل گذشته ۱۴۸ هزار يورو بعلاوه پنج درصد سود (غرامت) تا روز تسويه بدهي محکوم شده است.
 
* بدهي ۱۴۸ هزار يورويي مربوط به پنج حقوق ماهانه بوديمير در نيم فصل دوم فصل گذشته (از ۱۹ ژانويه تا ۲۳ جون ۲۰۱۹) بوده که شامل يک قسط ۲۵ هزار يورويي، سه قسط ۲۶ هزار يورويي و يک قسط ۱۹ هزار يورويي بوده است. بوديمير بابت فصل قبل دريافتي اندکي داشته و به خاطر ۵ حقوق و قسط معوق خود به فيفا شکايت کرد.
 
* بوديمير با استناد به حقوق معوقه خود با طرح شکايت به فيفا ضمن فسخ قرارداد يکطرفه مطالبات قرارداد اين فصل خود را هم طلب کرده است‌. فيفا نيز مابه التفاوت قرارداد اين فصل بوديمير با پرسپوليس و قرارداد بوديمير با تيم لوکوموتيو کرواسي را محاسبه و باشگاه پرسپوليس را به پرداخت ۳۲۷ هزار يورو بابت فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ محکوم کرده است‌. به همين دليل بوديمير اصل قرارداد خود با تيم کنوني اش را به فيفا ارائه کرده بود تا انها محاسبه لازم را داشته باشند. او حتي براي نشان دادن حسن نيت خود قراردادش با تيم ماقبل پرسپوليس را هم به فيفا ارائه کرده بود.
 
* همچنين باشگاه پرسپوليس علاوه بر اين ۳۲۷ هزار يورو بايستي سود و غرامت پنج درصدي - از پانزدهم اکتبر ۲۰۱۹ تا روز پرداخت - هم به اين بازيکن پرداخت نمايد.
 
* کميته حل اختلاف فيفا هر گونه شکايت ديگري را از بوديمير را سلب و از وي خواسته شماره حساب خود را فوراً به پرسپوليس ايميل کرده و از پرسپوليس خواسته مدارک و شواهد پرداختي را به فيفا ارائه کند.
 
* بر اساس راي کميته حل اختلاف فيفا اگر پرسپوليس پس از طي سه پنجره محروميت تقل و انتقالاتي بدهي را تسويه نکند کميته انضباطي فيفا تصميمات بعدي را اتخاذ خواهد کرد.
 
* قائم مقام کميته حل اختلاف فيفا از آمريکا و دو همکار و وکيل هلندي فيفا قاضي اين پرونده بوده‌اند.
 
* طبق اعلام کميته حل اختلاف فيفا اين راي مي‌تواند تا ۱۰ روز پس از ابلاغ به کميته انضباطي فيفا تسليم گردد و در غيراينصورت راي به صورا قطعي درمي آيد و طرفين حق خود را در خصوص استيناف خواهي از خود سلب خواهند داشت.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html