پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230065
استعمال قليان راهي براي انتقال کرونا ويروس ۲۰۱۹
تاریخ انتشار : 1398/12/06 10:16:46
نمایش : 1388
رئيس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري و سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، استعمال قليان را راهي براي انتقال کرونا ويروس ۲۰۱۹ برشمرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ سيد راشد جزايري رئيس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري  از دستور دادستان استان براي ممنوعيت فعاليت مراکز عرضه قليان و جمع آوري قليان ها خبر داد و در ادامه از مردم خواست: براي پيشگيري از انتقال اين ويروس تا حد امکان از استفاده مشترک از وسايل اين چنيني خود داري نمايند.

وي، همچنين از ارائه آموزش هاي لازم از طريق کارشناسان بهداشت محيط در مراکز تجمعي مانند مدارس، ناوگان حمل و نقل عمومي در خصوص نحوه ضد عفوني و گندزدايي سطوح خبر داد و افزود: از مردم مي خواهيم از حضور در اماکن تجمعي خودداري نمايند.

جزايري همچنين به مردم توصيه کرد: تا حد امکان از لمس نمودن سطوح عمومي خودداري و از زدن دست هاي استريل نشده به صورت، چشم ها، گوش، دهان و مخاط بيني خودداري نمايند.

به گفته وي، به زودي کمپين هاي اطلاع رساني در خصوص نحوه پيشگيري و مقابله از کرونا ويروس در سطح شهر فعال و آموزش هاي لازم بصورت چهره به چهره به مردم ارائه مي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html