پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230064
خط توليد محلول ضدعفوني کننده در شرکت داروسازي بروجن راه‌اندازي شد
تاریخ انتشار : 1398/12/06 10:15:06
نمایش : 1269
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: با توليد محلول و ژل ضدعفوني کننده در شرکت داروسازي بروجن، کمبود اين محصول تا آخر هفته رفع مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدحسن کرمي در گفت و گو با خبرنگار جهان‌بين نيوز، گفت: با مجوز وزارت بهداشت و درمان و به منظور رفع کمبود مواد ضدعفوني کننده، خط توليد محلول و ژل ضدعفوني کننده در شرکت داروسازي حنان بروجن راه‌اندازي شد.

وي با بيان اينکه اين شرکت داروسازي با توليد 30 دارو يکي از شرکت‌هاي معتبر داروسازي کشور مي‌باشد، افزود: 25 نفر از متخصصين اين واحد توليدي با فعاليت شبانه‌روزي کمبود محلول ضدعفوني کننده داروخانه‌هاي استان را تأمين مي کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن مهم‌ترين راه پيشگيري از ابتلا به کرونا ويروس را شست‌وشو و ضدعفوني کردن دست‌ها عنوان و اضافه کرد: در صورت عدم دسترسي به مواد شوينده، اين محلول جايگزين بسيار مناسبي براي ضدعفوني مي‌باشد.

وي گفت: اين محلول آنتي سپتيک که با الکل 70 درصد تهيه و توليد شده، براي ضدعفوني کردن موضع و سطوح کاربرد دارد.

محمدحسن کرمي با بيان اينکه تاکنون هيچ مورد مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختياري و شهرستان بروجن مشاهده نشده، افزود: همشهريان گرامي با حفظ خونسردي و رعايت بهداشت فردي در ابتلا به اين ويروس خودمراقب باشند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html