پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230058
تشکر عميق از ملت ايران در پي امتحان بزرگ و مطلوب انتخابات
تاریخ انتشار : 1398/12/04 10:17:22
نمایش : 1093
رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (يکشنبه) در ابتداي جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ايران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبي و تبليغات همه‌جانبه دشمنان، تأکيد کردند: در مقابل توطئه دشمن براي ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه بايد براي دفاع هوشيار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (يکشنبه) در ابتداي جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ايران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبي و تبليغات همه‌جانبه دشمنان، تأکيد کردند: در مقابل توطئه دشمن براي ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه بايد براي دفاع هوشيار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشيم.


حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به فضاسازي منفي و پر حجم دستگاههاي تبليغاتي بيگانه عليه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: اين تبليغات منفي از چند ماه قبل آغاز و با نزديک‌شدن به انتخابات بيشتر شد و در دو روز آخر نيز به بهانه يک بيماري و ويروس، رسانه‌هاي آنها از کمترين فرصت براي منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشي نکردند.


رهبر انقلاب اسلامي با شکر خداوند متعال و قدرداني عميق از حضور گسترده مردم در انتخابات برغم اين تبليغات مغرضانه، گفتند: خداوند اراده کرده است اين ملت را پيروز کند.


ايشان دشمنيِ دشمنان با ملت ايران را محدود به عرصه‌هاي اقتصاد، فرهنگ و باورهاي ديني و انقلابي مردم ندانستند و افزودند: آنها حتي با انتخابات ملت ايران نيز مخالف هستند چرا که نمي‌خواهند پديده شرکت مردم به‌نام دين در پاي صندوق رأي و در خدمت انقلاب، به‌عنوان يک واقعيت تثبيت شود.


حضرت آيت الله خامنه‌اي برگزاري انتخابات در نظام اسلامي را باطل‌کننده ادعاي دشمنان مبني بر مخالفت دين با آزادي و دموکراسي خواندند و گفتند: انتخابات در جمهوري اسلامي نشان مي‌دهد که دين مظهر کامل يک دموکراسي همه‌جانبه است و برگزاري ۳۷ انتخابات در طول ۴۱ سال نشان‌دهنده اهتمام بي‌نظير نظام اسلامي به مردم‌سالاري است.


رهبر انقلاب اسلامي با دعوت همگان به شناخت دشمن و هوشياري در مقابل آن، تأکيد کردند: در مقابل فعاليت هزاران نفر از جبهه دشمن عليه مسائل گوناگون ايران، در جبهه ملت ايران بايد ميليونها نفر آماده دفاع، ضربه و حمله متقابل در امور تبليغاتي و انواع کارهاي ممکن براي ملت باشند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html