پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230057
حضور مردم در انتخابات کارآمدترين مانور انساني در خنثي‌کردن توطئه‌ها بود
تاریخ انتشار : 1398/12/04 10:15:18
نمایش : 1092
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات کارآمدترين و مؤثرترين مانور انساني در خنثي کردن توطئه‌هاي رذيلانه دشمنان ايران اسلامي بوده و هست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، موسي انصاري رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ ضمن قدرداني از حضور مردم متدين، بصير و دشمن‌شناس استان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: نسل کنوني امانتدار وديعه‌اي است که حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرايض فرموده‌اند و از مصاديق عيني و عملي حفظ نظام، حضور مردم در صحنه ازجمله انتخابات است.

وي با اشاره به تلاش‌هاي مستمر دشمنان براي کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه افزود: انتخابات تجلّي جمهوريت و راهکار مبتني بر اصل ششم قانون اساسي براي ايفاي نقش مردم از طريق رأي در اداره امور کشور است.

انصاري تشيع پيکر پاک و مطهر سردار دل‌ها شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني، راهپيمايي پرشور يوم الله عظيم 22 بهمن و انتخابات مجلس شوراي اسلامي را از جلوه‌هاي زيباي حضور مردم در سال جاري عنوان کرد و بيان داشت: مردم قدرشناس ايران با حضور در صحنه و خلق حماسه هاي ماندگار و شگفتي آفرين چهل و يک سال مايه مباهات گذشته به‌عنوان کارآمدترين مانور انساني در خنثي‌کردن توطئه رذيلانه دشمن به تکليف عقلي، ملي و ديني خود عمل نمودند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با تبريک به منتخبين مردم استان چهارمحال و بختياري در هر چهار حوزه تصريح کرد: ضمن آرزوي توفيق الهي براي آنان، منتخبين مردم بايد بدانند که از هم‌اکنون بار سنگين مسئوليت خدمت به مردم را به دوش مي‌کشند و باتوجه به مشکلات اقتصادي کشور و برخي کارشکني‌هاي دشمنان در اعمال تحريم‌هاي ناجوانمردانه، ان‌شاءالله مجلسي قوي در راستاي بهبود وضعيت زندگي مردم و رفع گلايه‌ها  و همچنين تلاش براي حفظ عزت و سربلندي انقلاب‌اسلامي خواهيم داشت.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html