پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230047
امکان ثبت نام مجدد برخي حذف شدگان طرح ملي مسکن فراهم شد
تاریخ انتشار : 1398/11/23 10:44:06
نمایش : 1403
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي گفت: آن دسته از رد شدگان طرح ملي مسکن که بي جهت فرم «ج» آنها قرمز بوده، مي‌توانند با مراجعه حضوري به ادارات راه و شهرسازي، ثبت نام خود را تثبيت کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دور اول ثبت نام طرح ملي مسکن از ۱۸ آبان آغاز شد و در ۳۰ آذر ماه به اتمام رسيد. اسامي واجدان شرايط دريافت واحد مسکوني در اين مرحله از ثبت نام در ۱۴ بهمن ماه از طرق پيامک به آنها اعلام شد که در اين ميان، تعدادي از متقاضيان به دليل دارا نبودن شرط عدم دريافت تسهيلات مسکن يا استفاده از امکانات دولتي بخش مسکن يا ثبت نام در طرح مسکن مهر که در سامانه وزارت راه و شهرسازي به فرم «ج» مشهور است، جز واجدان شرايط شناخته نشدند.

حال آنکه بخشي از اين افراد اگرچه در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده بودند، اما در ادامه آن انصراف داده و از دريافت واحد مسکوني يا تسهيلات مسکن منصرف شده بودند که اين انصراف در سامانه وزارت راه و شهرسازي درج نشده و لذا فرم «ج» افراد مذکور قرمز بوده است.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، اين افراد مي‌توانند در بازه زماني يکم تا دهم اسفند ماه سال جاري با مراجعه حضوري به ادارات راه و شهرسازي استان‌ها و شهرستان‌هاي مربوطه و ارائه مستندات و مدارک خود، نسبت به سبز شدن فرم «ج» اطمينان حاصل کرده و در ادامه طرح ملي مسکن حضور داشته باشند.

ثبت‌نام دوباره کساني که فرم «ج» آنها بي دليل قرمز بود

در همين راستا، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي و دبير شوراي عالي مسکن در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره حذف برخي از متقاضيان طرح ملي مسکن به دليل قرمز بودن فرم «ج» آنها، علي رغم عدم استفاده از تسهيلات مسکن يا ثبت نام مسکن مهر اظهار داشت: اگر اين دسته از متقاضيان بين اول تا دهم اسفند به سامانه مراجعه کنند با دستورالعمل‌هاي صادره در اين خصوص مواجه خواهند شد.

وي ادامه داد: اين دسته از متقاضيان مي‌بايست به ادارات کل راه و شهرسازي استان‌ها يا ادارات راه و شهرسازي شهرستان محل اقامت خود مراجعه کنند و با ارائه اسناد و مدارک، به رفع مشکل پيش آمده اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي با تأکيد بر اينکه جاي نگراني در اين خصوص نيست و ثبت نام آنها در مرحله اول طرح ملي مسکن، به قوت خود باقي است، گفت: امتياز آنها نگه داشته مي‌شود تا وضعيتشان تعيين تکليف شود.

وي تأکيد کرد: اين دسته از متقاضيان طرح ملي مسکن، نيازي به ثبت نام مجدد در مرحله دوم اين طرح که از ۲ اسفند آغاز مي‌شود، ندارند، افزود: اين ايراد براي تعدادي از متقاضيان مسکن مهر پيش آمده که علي رغم انصراف از مسکن مهر، اين انصراف آنها در سامانه ثبت نشده و از نظر سامانه‌هاي اطلاعاتي وزارت راه و شهرسازي، همچنان فرم «ج» آنها قرمز است چون ممکن است در اين سال‌ها براي سبز شدن فرم «ج» خود پيگيري نکرده‌اند.

محمودزاده با بيان اينکه اين موضوع عمدتاً براي اعضاي انصرافي تعاوني‌هاي مسکن مهر به وجود آمده، تصريح کرد: از اول اسفند تا دهم اسفند با مراجعه به ادارات راه و شهرسازي، اين مشکل برطرف خواهد شد.

معاون وزير راه و شهرسازي افزود: آن دسته از افرادي که در شهرهاي جديد براي دريافت مسکن مهر ثبت نام کرده بودند، ولي از ادامه فعاليت و دريافت واحد مسکوني انصراف داده‌اند اما فرم «ج» آنها همچنان قرمز است، با شرکت عمران شهرهاي جديد هماهنگ کرده‌ايم که افرادي که به آنها مراجعه کنند، اين مشکل براي آنها برطرف شود.

محمودزاده خاطرنشان کرد: همه افرادي که بي جهت فرم «ج» آنها قرمز است، در اين مدت اقدام به رفع اين مشکل خواهيم کرد. چراکه در ابتداي ثبت نام مسکن مهر، هنوز براي عده‌اي از افراد کد ملي تخصيص نشده بود که بر اساس اسم و مشخصات شناسنامه‌اي، اقدام به نام نويسي کرده بودند؛ برخي از اين افراد از مسکن مهر انصراف داده بودند که بايد براي ثبت شدن انصراف آنها در سامانه وزارت راه و شهرسازي، حضوري و با ارائه مدارک سجلّي و هويتي به ادارات راه و شهرسازي استان‌ها مراجعه کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html