پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230045
اشراف خوبي بر نفوذ دشمن در فضاي مجازي داريم
تاریخ انتشار : 1398/11/23 10:34:41
نمایش : 1883
رئيس سازمان اطلاعات سپاه گفت: به لطف الهي و به کارگيري شگرد‌هاي حرفه‌اي و ابزار‌هاي پيچيده اطلاعاتي، اشراف خوبي بر چرخه شبکه‌سازي و نفوذ دشمن در بستر فضاي مجازي پيدا کرده‌ايم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل ز جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام حسين طائب رئيس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: حضور و استقبال باشکوه مردم در ايام‌الله بدرقه سردار سليماني و راهپيمايي امروز به معناي علاقه و باور مردم به اصل انقلاب و راهبرد مقاومت و اعتماد به راه امام و مقام معظم رهبري است. اين‌ها نقاط عطفي براي يک حرکت عمومي و جهاد همگاني براي ساختن ايران اسلامي قوي خواهد بود.
 
وي افزود: خداوند را شاکريم که به برکت خون سردار سپهبد حاج قاسم سليماني ايام‌الله انقلاب را رنگ و بويي ديگر داد و شور حماسي و انقلابي را در اقصي نقاط منطقه و جهان پراکنده کرد.
 
رئيس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اظهار داشت: ما هم به تأسي از امام خميني (ره) مي‌گوئيم که نسل فرزندان مقاوم ابراهيم، انتقام حاج قاسم را با اخراج او از منطقه غرب آسيا خواهند گرفت. امروز نبرد اطلاعاتي با آمريکا وارد دوره جديدي شده است. از امروز به بعد آمريکا براي هر روز حضور نامشروع خود در منطقه، هزينه بيشتري بايد بدهد.
 
حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: دشمن با فشار حداکثري به دنبال ايجاد ناامني و کمپين‌هاي اغتشاش بود، اما ايستادگي و بصيرت ملت ايران، آنان را ناکام کرد و عقب زد.
 
وي افزود: پاسداران گمنام امام زمان (عج) براي مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال مردم، دوشادوش همه‌ي دستگاه‌هاي نظارتي و دولتي، آستين‌هاي خود را بالا زده‌اند و شب و روز نمي‌شناسند.
 
رئيس سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: غربي‌ها و عواملشان در داخل کشور بدانند ما نظاره‌گر فتنه‌گري و شرارت آن‌ها نخواهيم بود. اگر دنبال آشوب بروند بايد آماده ضربه‌هاي محکم دستگاه امنيتي باشند.
 
حجت‌الاسلام طائب تصريح کرد: به لطف الهي و به کارگيري شگرد‌هاي حرفه‌اي و ابزار‌هاي پيچيده اطلاعاتي، اشراف خوبي بر چرخه شبکه‌سازي و نفوذ دشمن در بستر فضاي مجازي پيدا کرده‌ايم.
 
وي افزود: همانطور که طرح موازنه قواي منطقه‌اي براي تضمين امنيت رژيم غاصب صهيونيستي ره به جايي نبرد، همانگونه که فتنه جهاني داعش به برکت خون سليماني‌ها و المهندس‌ها شکست خورد، خيال باطل معامله قرن هم زوال اسرائيل را نزديک‌تر خواهد کرد.
 
رئيس سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند راه يکتاي مقابله با دشمن، قوت‌يابي ما در عرصه‌هاي دفاعي، امنيتي، اقتصادي، سياسي و اجتماعي است. مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات پيش‌رو يکي از همين صحنه‌هاي قوي‌تر شدن است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html