پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230039
راهپيمايي امسال ضربه کوبنده ملت انقلابي ايران بر دشمن خواهد بود
تاریخ انتشار : 1398/11/18 14:52:39
نمایش : 1134
امام جمعه فارسان گفت: به ياري خداوند بزرگ، راهپيمايي امسال - در چهلم شهيد سليماني، ضربه کوبنده ملت انقلابي ايران بر دشمن خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: در مورد انتخابات بايد عرض کنم امام خميني (ره) به شخصيت شهيد بزرگوار آيت‌الله سيد حسن مدرس علاقه وافر داشتند و مکرر در فرمايش‌هاي خود از اين روحاني رباني ياد مي‌فرمودند. به‌عنوان نمونه در اولين کتاب خود- کشف اسرار- مي‌فرمايند ما ميگوييم مدرس‌ها بايد بر رأس هيئت تقنينيه و قواي مجريه و قضايي واقع شود تا کشور از اين حال فلاکت بيرون بيايد.
‌وي افزود: مهم‌ترين ويژگي‌هاي شهيد مدرس از منظر امام راحل (ره) صداقت و صراحت در صيانت از مصالح کشور. بصيرت و بينش سياسي. استعمارستيزي و دغدغه مندي در استقلال و پيشرفت و اعتلاي کشور، شجاعت در مبارزه سياسي و بي‌تأثيري تهديدها در شخصيت او، ساده زيستي، وارستگي از دنيا و بي‌تأثيري تَطميع در شخصيت او. مردمي بودن و روحيه خدمت به خلق بود.

وي تصريح کرد: چند روز گذشته از معامله قرن که اسمش را خيانت قرن بگذاريم رونمايي شد. در اين مراسم ترامپ با کينه و غيظ از ايران و سردار سليماني سخن گفت و با سخناني تحقيرآميز اعراب را مورد خطاب قرارداد و از اسرائيل منحوس تجليل کرد.

وي اظهار داشت: در اين خيانت هويت ديني و تماميت ارضي فلسطين در قبال مثلاً ۵۰ ميليارد دلار وعده‌ي نسيه، معامله خواهد شد و عملاً بخش ديگري از فلسطين اشغال‌شده و چند شهر کوچک با مقداري صحرا سهم فلسطين خواهد شد! شرايط کنوني فلسطين آيينه عبرت براي همه مردم منطقه است که بايد در آن نگريست و آينده سازش و کوتاه آمدن در برابر استکبار را در آن به تماشا نشست.

وي عنوان داشت: معامله قرن، چيز جديدي نيست. صورت پيش رفته و به‌روز شده‌ي پيمان‌ها و توافق‌هاي ننگين کمپ ديويد و شرم‌الشيخ و اسلو و مادريد و ژنو است. پيمان‌هايي که توسط سران خيانت‌کاري چون انور سادات (رئيس‌جمهور معدوم مصر) و ملک حسين و فهد و در پيدا و پنهان بسته‌شده است.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: در طول اين سال‌ها تا پيروزي و دوران دفاع مقدس و گرفتاري‌هاي بي‌شماري که استکبار براي مردم فراهم کرد تا امروز در همه عرصه‌ها - مقاومت همراه ما بوده است. جوان‌هايي به شهادت رسيدند. انسان‌هايي مقاوم شکنجه شدند و به اسارت رفتند و فرزنداني يتيم شدند و مادران و همسراني داغدار شدند (که فردا روز تکريم مادران و همسران شهدا است) خوب اين‌ها مقاومت کردند - تا امروز که اين درخت تنومند پرثمر به بار نشسته است. اين عزت و صلابت ايران عزيز نتيجه مقاومت است. لذا مردم اجازه نمي‌دهند عده‌اي بي‌غيرت سياسي و غرب‌زده دنباله‌رو اجنبي با پُزِ روشنفکري و با عنوان ديپلماسي به اسم مذاکره با اين عزت بازي کنند.

وي افزود: مقام معظم رهبري ديداري با مردم روز چهارشنبه داشتند البته بيانات مهم و حکيمانه‌ي ايشان در شرايط حساس کنوني، نکات راهگشايي را در بر دارد. انشالله اين بيانات و رهنمودها در ديدار با نيروي هوايي و مداحان اهل‌بيت و مردم انقلابي تبريز تا پايان بهمن‌ماه، ادامه خواهد يافت و مانند هميشه، چراغ راهمان خواهد بود.

وي عنوان داشت: تأکيد مهم حضرت آقا - بر راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال که حال و هواي ديگري نيز دارد. ۲۲ بهمن ۹۸ اربعين شهادت سردار سليماني است که آحاد مردم ما با ياد و نام او در اين راهپيمايي شرکت مي‌کنند؛ که فرمودند به ياري خداوند بزرگ، راهپيمايي امسال - در چهلم شهيد سليماني، ضربه کوبنده ملت انقلابي ايران بر دشمن خواهد بود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html