پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230026
عبدل، بيسمارک و 22 ساله هاي عراقي روبروي استقلال
تاریخ انتشار : 1398/11/05 10:25:59
نمایش : 1620
سه هافبک و يک مهاجم از برزيل، فرانسه و عراق، 4 بازيکن خارجي الکويت در بازي امروز مقابل استقلال هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از "ورزش سه" استقلال در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا امروز در حالي مقابل الکويت قرار مي گيرد که شيخ دياباته و هروويه ميليچ، دو بازيکن خارجي آبي ها محسوب مي شوند. استقلال طبق قوانين مي توانست از چهار بازيکن خارجي( که حتماً يکي از آن ها آسيايي باشد) بهره ببرد اما دو هدف نقل و انتقالاتي آن ها به سرانجام نرسيد. آياندا پاتوسي به فولاد پيوست و ايبيني هم در تست پزشکي رد شد.


اما حريف امروز استقلال از تمام ظرفيت 4 بازيکن خارجي خود استفاده کرده است. در ادامه رزومه خارجي هاي الکويت را با هم مرور مي کنيم.


* بيسمارک: 26 ساله، برزيلي


اين هافبک هجومي 169 سانتي متري قبل از اينکه به خاورميانه بيايد، در سري ب برزيل بازي مي کرده. او پس از 4 فصل حضوردر ليگ عربستان و تيم هاي نجران و القادسيه، به صورت قرضي به الکويت پيوسته است.


بيسمارک، با آمار گلزني بسيار خوب در ليگ عربستان، توانايي بازي در پست هاي وينگر چپ و راست را هم دارد و ارزش او را 5/1 ميليون يورو برآورد مي کنند.

 


*عبدل سيسوکو: 29 ساله، فرانسوي


اين هافبک دفاعي فرانسوي در 10 سال گذشته، 8 بار تيمش را تغيير داده و جالب اينکه تقريباً در همه تيم هايي که بازي کرده، مهره ثابت بوده. سيسوکو در باشگاه هاي تروا و برست در فرانسه، اودينزه ايتاليا، هرکولس، گرانادا و مايورکا اسپانيا سابقه عضويت دارد و از آکيسار اسپور ترکيه به الکويت آمده است.


* امجد عطوان: 22 ساله، عراقي


اين هافبک جوان همين چند ماه پيش از الشرطه عراق به الکويت پيوسته و براي اولين بار حضور در يک ليگ خارجي را تجربه مي کند. عطوان با وجود سن پايين، 16 بازي ملي براي تيم ملي عراق انجام داده و در تمام رده هاي پايه، عضو تيم ملي بوده. عطوان در مرحله مقدماتي جام جهاني 2022، يکي از 4 گل عراق را وارد دروازه کامبوج کرد.

 


* علا عباس: 22 ساله، عراقي


اين مهاجم عراقي هم سن امجد عطوان است و از تيم الزورا به کويت آمده. علا عباس 2 بازي ملي انجام داده و تنها گلش در تيم ملي، براي ما يادآور خاطره تلخي است. او در دقيقه 90 بازي مقابل ايران، روي يک ارسال کرنر گل برتري عراق را به ثمر رساند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html