پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230022
بسيجيان در فضاي مجازي در برابر توطئه هاي دشمن ايستاده اند/برگزاري رويداد فضاي مجازي در جهت انسجام بيشتر رده هاي بسيج
تاریخ انتشار : 1398/11/02 17:44:24
نمایش : 1350
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: ما امروز در جنگ نرم رسانه اي قرار گرفته ايم و بسيجيان ما در فضاي مجازي در برابر توطئه هاي دشمن ايستاده اند.
سرهنگ مهران مرادي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ ضمن گراميداشت ياد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سليماني و شهيدان حادثه هواپيما و کشته شدگان در کرمان اظهار کرد: امروز ما در جنگ نرم رسانه اي قرار گرفته ايم و جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت ظاهري فريبنده دارد.

مرادي با بيان اينکه امروز به تعبير مقام معظم رهبري در جنگ نرم به سر مي‌بريم، ادامه داد: از همين رو بسيجيان وارد عرصه شده‌اند تا در برابر توطئه‌هاي دشمنان بايستند.

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم(ع) با تاکيد بر اينکه دشمن به‌خوبي پي به عظمت انقلاب و عظمت حضور جوانان در عرصه‌هاي مختلف اين انقلاب برده است، عنوان کرد: بسيج افتخار دارد که توانسته در عرصه‌هاي مختلف فضاي مجازي حضوري پررنگ داشته باشد.

وي اضافه کرد: يکي ديگر از توطئه‌هايي که دشمنان انقلاب در سر مي‌پرورانند سست کردن پايه‌ها و بنيان خانواده‌ها است، همچنين از بين بردن عفت و حيا در جامعه، ايجاد ياس و نااميدي، مقابله با باورهاي ديني و... از ديگر اهداف شوم دشمنان نظام جمهوري اسلامي است.

مرادي تاکيد کرد: امروز بسيج اين افتخار را دارد که در برابر تهديدات دشمن بايستد و با برنامه ريزي خوب در جهت مقابله با نقشه هاي شوم دشمن شبه افکني کند.

وي به رويداد توليد محتوا فضاي مجازي بسيج اشاره کرد و گفت: اين رويداد در جهت انسجام بيشتر رده هاي بسيج برگزار مي شود .
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html