پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229998
سرنوشت استراماچوني در انتظار کالدرون؟
تاریخ انتشار : 1398/10/04 11:45:01
نمایش : 2385
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درحالي که روز گذشته با مديرعامل باشگاه جلسه داشت، امروز در صفحه شخصي خود مواضعي جديد را منتشر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بعد از صحبت هاي انتقادي گابريل کالدرون در برنامه تلويزيوني که دوشنبه شب پخش شد و انتقاد از عدم دريافت مطالباتش، تا روز جمعه به پرسپوليس فرصت داد تا قسط هاي عقب افتاده و قسط دوم قراردادش را پرداخت کنند. در همين راستا، وي روز گذشته جلسه اي با محمدحسن انصاري فرد مديرعامل باشگاه برگزار کرد.
 
اخبار ورزشي- طبق اخباري که در خروجي رسانه رسمي پرسپوليس قرار گرفت، اين باشگاه بابت تهيه بليت سفر کالدرون و دستيارانش اقدام لازم را انجام داده است. بر اين اساس، به نظر مي رسيد بابت مطالبات و پاداش کادر فني هم صحبت ها انجام و توافقات حاصل شده است اما امروز کالدرون با انتشار پستي در صفحه شخصي خود نشان داد که گلايه ها سرجاي خود باقي است. ظاهرا اراده اي در باشگاه براي حل شدن وضعيت مالي سرمربي اين تيم وجود ندارد. 
 
با توجه به اين پست، به نظر مي رسد مديرعامل باشگاه حرف هاي اميدوارکننده اي به سرمربي سرخپوشان نزده است. البته جاي سوال است که چرا کالدرون امروز اين واکنش را در صفحه شخصي خود نشان داده است. در متن انگليسي اين پست آمده که از رفتار باشگاه نااميد شدم اما در پيام فارسي آن نوشته شده که از باشگاه ناراحتم.
 
پرسشي که اين روزها بايد از محمدحسن انصاري فرد پرسيد اين است که خبرهاي خوبي که وعده اش را داده بود، چه شد؟
 
او در تاريخ 9 آبان سال جاري در مصاحبه اي عنوان کرد: پيشنهادها، طرح‌ها و نتايج مذاکره‌ها را در جلسه با هيئت مديره مطرح کرديم و اين موارد مورد بررسي و تاييد قرار گرفت. حالا مي‌توانيم بگوييم اتفاقات خوبي در راه است و اين نويد را مي‌دهيم که در پي توافق با يک اسپانسر جديد و قوي ديگر، درآمد‌ها افزايش خواهد يافت. همانطور که پيش از اين گفتيم، نياز داريم درآمد‌ها را افزايش بدهيم و ميزان درآمد‌هاي قبلي براي هزينه‌هاي باشگاه کافي نخواهد بود.
 
وي افزود: با ايرانسل قرارداد داريم و اين قرارداد که مربوط به گذشته است، تا سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. البته همکاري و تعامل خوبي با آن‌ها داريم، ولي مجموعه‌هاي ديگري هم به ما اضافه مي‌شوند و شرايط افزايش درآمد باشگاه مهيا مي‌شود. نويد اتفاقات خوبي را مي‌دهيم که در همکاري با يک مجموعه قوي ديگر به زودي اعلام مي‌شود.
 
به گزارش فارس، طبق اين صحبت ها پرسپوليس نبايد به چنين چالشي برخورد مي کرد اما اينکه سرمربي هنوز اقناع نشده، نشان مي دهد خبرهاي خوبي در راه نيست. 
 
اين باشگاه با مشکلات مالي روبرو است. انتصاب شخصي ناشناس به عنوان معاون اقتصادي، چه آورده اي براي پرسپوليس داشته است؟ طرح کمک از هواداران، همان طرحي نيست که طاهري مديرعامل پيشين هم آن را اجرايي کرد و با انتقادهاي زيادي روبرو شد؟ آيا اين اقدام را مي توان طرح جديد و به روز براي حل مشکلات عديده مالي پرسپوليس ناميد؟
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html