پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229993
واکنش باشگاه استقلال به اظهارات انصاري فرد
تاریخ انتشار : 1398/10/01 08:13:52
نمایش : 2283
مدير روابط عمومي باشگاه استقلال به اظهارات انصاري‌فرد واکنش نشان داد.
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد نوري‌فر مدير رسانه‌اي باشگاه استقلال در خصوص اظهارات محمدحسن انصاري‌فرد در يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني اظهار داشت: اظهار نظر عليه باشگاه استقلال به شغل دوم مديريت باشگاه رقيب (نزديک به شغل اول) تبديل شده است.تاکتيکي که مديريت، سرمربي و حاميان تيم رقيب از ابتداي فصل اتخاذ کرده‌اند تا نام باشگاه‌شان را از آن پسوند «حمايت‌هاي خاص» دور کنند. اين قابل انکار نيست که هر دو باشگاه پرطرفدار پايتخت تحت نظر دولت هستند و از تيم‌هاي دولتي حمايت‌هايي مي‌شود که در مورد ساير تيم‌هاي ثروتمند و قدرتمند هم وجود دارد. اما تفاوت فاحشي است بين تيمي که به خاطر يک تخلف آشکار حالا بايد در ليگ آزادگان حضور مي‌داشت و تمامي بازي‌هايش سه بر صفر مي‌شد با  باشگاهي که در روز صدرنشيني، ناگهان مديرعامل، سرمربي، دستياران و سرپرستش را از دست مي‌دهد.
 
اخبار ورزشي- وي افزود: به نظر مي‌رسد مديريت باشگاه رقيب بيش از آنکه به وظايف مديريتي خود علاقه داشته باشد، ترجيح مي‌دهد در قامت عضوي از کانون هواداران ظاهر شود و چيزي بگويد که لايک و فالوئر بيشتري برايش به دنبال داشته باشد. اين راه‌هاي ميان‌بر براي کسب محبوبيت، بي ترديد در شأن مديريت يک باشگاه پرطرفدار نيست.
 
نوري‌فر در پايان گفت:فوتبال ما در آشفته بازار شبکه‌هاي اجتماعي آنقدر بايد ياد گرفته باشد که تسليم کري‌هاي هواداري و کل‌کل‌هاي اينستاگرامي نشود. با مالک مشترک، اسپانسر مشترک، استاديوم مشترک و حتي شعارهاي کپي پيست شده، از چه تفاوت و تفاخري مي‌گوييد؟
 
انصاري‌فرد بعد از لغو ديدار استقلال و سپاهان به اين تصميم سازمان ليگ اعتراض کرد و مدعي شد چرا ديدار پرسپوليس و نساجي در روز مسابقه لغو شده اما بازي سپاهان و استقلال در فاصله 4 روز به برگزاري لغو شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html