پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229986
کالدرون هم راه استراماچوني را مي‌رود؟
تاریخ انتشار : 1398/09/25 10:49:39
نمایش : 2390
سرمربي آرژانتيني سرخ‌ها اگر تا ۲ هفته ديگر پولش را نگيرد، از جمع سرخ‌ها جدا مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حاليکه بازيکنان پرسپوليس حدود ۳۰ درصد دريافتي داشته اند و کادرفني اين تيم هم پول کمي دريافت کرده است، کالدرون، سرمربي پرسپوليس به مديران اين تيم اولتيماتوم داد تا هرچه زودتر طلب او و کادرفني اش را پرداخت کنند.
 
اخبار ورزشي- سرمربي آرژانتيني سرخ‌ها پيش از اين بيان کرد: ۴۰ درصد از مبلغ قراردادم را از باشگاه طلبکار هستم، در واقع چند روز ديگر زمان دريافت قسط دوم من نيز فرا مي‌رسد، اما خبري که مرا نگران مي‌کند، عقب افتادن پاداش‌ها و مطالبات بازيکنان است. با همه‌ اين مشکلات، من و بازيکنانم وظايف خود را به نحو احسن انجام داده و مشکلات را در کارمان نمي‌آوريم.
 
کالدرون که با قراردادي ۷۵۰ هزار دلاري براي يک فصل به جمع سرخپوشان آمده بايد تا پايان نيم فصل حدود ۳۷۵ هزار دلار از اين باشگاه دريافت مي‌کرد و اين در حاليست که حدود ۲۳۰ هزار دلار دريافتي داشته است.
 
سرمربي آرژانتيني پرسپوليس چندي پيش در نشست خبري خود اعلام کرد تا ۲۶ دسامبر به باشگاه براي پرداخت مطالباتش فرصت مي‌دهد و اين يعني تنها ۱۱ روز فرصت در اختيار مديران باشگاه است تا پيش از مواجه شدن با بحراني شبيه باشگاه استقلال اين مشکل را برطرف کنند.
 
تيم فوتبال پرسپوليس درحال حاضر و با يک امتياز کمتر در رده سوم جدول رده بندي قرار دارد
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html