پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229979
واکنش نصرتي به استعفاي مديرعامل تراکتور
تاریخ انتشار : 1398/09/20 09:26:47
نمایش : 2424
بازيکن سابق فوتبال گفت: در ابتداي فصل شاهد اتفاقاتي در تيم تراکتور بوديم و مشکلات مديريتي در اين تيم تبريزي بيداد مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد نصرتي بازيکن سابق فوتبال درباره استعفاي صادقيان  مديرعامل تراکتور اظهار کرد: به نظرم موضوع مديريتي تراکتور خاص است و از کار‌هايي که در  اين باشگاه انجام مي‌شود، هاج و واج مي‌مانيم. در ابتداي فصل قرار بود من  به عنوان سرپرست و مدير تيم تراکتور انتخاب شوم و  زماني که خواستم به تبريز بروم به پرواز ساعت ۷ صبح نرسيدم و  به مسئولان تراکتور گفتم که با پرواز بعدي به آنجا مي‌روم، اما تراکتوري‌ها گفتند که سرپرست تيم را انتخاب کردند.  به نظرم  توفيق اجباري و خواست خداوند بود که به پرواز تبريز  نرسيدم و در نهايت هدايت تيم گل ريحان را برعهده گرفتم. مسئولان تراکتور جواب مرا ندادند و  بي احترامي کردند. 
 
اخبار ورزشي-نصرتي بيان کرد: به هر حال  در ابتداي فصل شاهد اتفاقاتي در تيم تراکتور  بوديم و مشکلات مديريتي در اين تيم تبريزي بيداد مي‌کند و يکسري از بازيکنان تراکتور کيفيت ندارند، اما پول زيادي گرفتند و برخي از نفرات هم با نظر دنيزلي جذب نشدند. با توجه به هزينه‌هايي که تراکتور کرده است و کاپيتان‌هاي تيم ملي و بازيکنان خوبي در اين تيم حضور دارند، اما اين تيم تبريزي نمي‌تواند نتيجه بگيرد و بايد علت اين موضوع را ريشه يابي کنند. واضح است که باشگاه تراکتور مشکل مديريتي دارد و مديرعامل اين باشگاه نتوانست تيم خود را مديريت کند  و افراد ديگري اين باشگاه را اداره مي‌کنند.  
نفر سومي به باشگاه تراکتور خط مش مي دهد 
 
بازيکن سابق فوتبال درباره اينکه باشگاه تراکتور ثبات مديريتي ندارد، گفت: بله مديران تراکتور زير سايه زنوزي هستند و  نمي‌توانند کار کنند و خيلي زود از اين باشگاه جدا مي‌شوند. همچنين نفر سومي در تراکتور است که به باشگاه خط مش مي‌دهد.  
 
نصرتي درباره  بهترين گزينه براي مدير عاملي تراکتور بيان کرد: به نظرم سعيد دقيقي بهترين گزينه براي مديرعاملي تراکتور است، چرا که او سابقه مديريتي دارد و به خوبي مي‌تواند در نحوه عقد قرارداد با بازيکنان کمک کند. دقيقي جوان و باانگيزه است و  مي‌تواند کمک حال تراکتور باشد.  
 
او درباره نظرش درباره انتخاب مربي داخلي يا خارجي  براي هدايت تيم تراکتور گفت: به نظرم در اين مقطع زماني مربي ايراني کارآمد‌تر از  مربي خارجي است. همچنين علي دايي و رسول خطيبي بهترين گزينه براي هدايت تيم تراکتور هستند. 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html