پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229977
نوسانات ارز زودگذر است؛ دلار نخريد
تاریخ انتشار : 1398/09/20 09:21:18
نمایش : 2239
وزير امور اقتصادي و دارايي با تاکيد بر اينکه نوسانات بازار ارز کوتاه مدت و زودگذر است، گفت: براساس متغيرهاي بنيادي اقتصاد نرخ واقعي دلار بين ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خانه ملت، فرهاد دژپسند درباره افزايش نرخ ارز در روزهاي اخير، گفت: براساس متغيرهاي بنيادي اقتصاد، نرخ دلار ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است، حتي در شرايط بحراني و افراطي نيز قيمت ارز بيش از ۹ هزار تومان نخواهد بود يعني مطالعات و ارزيابي‌ها نرخ ارز را بين ۸ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار تومان تعيين کرده است.

اين عضو کابينه دوازدهم افزود: اگرچه در برخي دوره ها شرايط بازار ارز نوسان دارد و اين نوسانات کوتاه مدت و زودگذر است، اما دلار بازار مطمئني براي سرمايه گذاري نيست.

وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اينکه در حال حاضر بازارهاي قابل اتکا و مطمئن در کشور وجود دارد، پيشنهاد داد: افرادي که تمايل دارند در بازاري مطمئن و ايمن سرمايه گذاري کنند به سراغ بورس روند، اين بازار بهترين مکان براي سرمايه گذاري است زيرا از يک سو منابع پولي و سرمايه مردم حفظ مي شود و از سوي ديگر به توليد کشور کمک خواهد شد.

طي روزهاي گذشته و با افزايش قيمت دلار تقاضاي مردم براي خريد ارز بالا رفته و همين مساله قيمت را بالاتر برده است اما با اين حال هنوز به مردم توصيه مي شود از خريد دلار اجتناب کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html