پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229970
مافياي واردات اجازه رونق توليد داخلي را نمي‌دهد
تاریخ انتشار : 1398/09/17 09:08:29
نمایش : 1389
علي بختيار گفت: کساني که منافعي در واردات اين نوع کالاها دارند، طبيعي است که به طرق مختلفي سعي مي کنند که در برابر توليد اين محصولات مانع ايجاد کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حمايت از کالاي ايراني يکي از محورهاي مهم اقتصاد مقاومتي و پيش شرط رونق توليد در کشور است؛ در شرايطي که تحريم هاي همه جانبه کشور را با مشکلاتي مواجه کرده است، تنها راه مقابله خودکفايي و افزايش توليد داخلي است.

در همين راستا علي بختيار، عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي، ضمن تاکيد بر حمايت از کالاهاي داخلي و رونق توليد، گفت: مجلس به طور جدي از صنايع بزرگ کشور، نظير صنايع فولاد، و صنايع کوچک و متوسط حمايت مي کند. در همين راستا سال گذشته طرح هايي در رابطه با وام هاي ارزان قيمت از طريق صندوق توسعه ملي مطرح شده و مصوبات خوبي در اين راستا داشته ايم.

وي در خصوص روند صدور مجوز براي توليد محصولات استراتژيکي نظير نورد گرم، که به صورت واردات نياز کشور را تامين مي کند، افزود: يکي از مواردي که در جلسات علني و غيرعلني مجلس به مديران مربوطه توصيه مي شود، اين است از صنايعي که به هر دليلي دچار مشکل شده اند، کمک نمايند و مجلس نيز از اين اقدامات حمايت مي کند.

عضو کميسيون انرژي با تاکيد بر مقابله با کساني که در روند توليدات کالاهاي مشابه وارداتي نظير نظير نورد گرم، خلل ايجاد مي کنند، افزود: کساني که منافعي در واردات اين نوع کالاها دارند، طبيعي است که به طرق مختلفي سعي مي کنند که در برابر توليد اين محصولات مانع ايجاد کنند، اما توليدکنندگان بايد با افزايش کيفيت محصولات خود و کاهش قيمت آن صنايع استفاده کننده از اين محصول را ترغيب به مصرف کالاهاي داخلي کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html