پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229969
اپليکشن طب باماست کل فضاي پزشکي را در بر مي گيرد/ 500 ميليون تومان بودجه براي راه اندازي اين طرح نياز است
تاریخ انتشار : 1398/09/17 09:05:02
نمایش : 1402
ايده پرداز هفشجاني گفت: اپليکشن طب با ماست کل فضاي پزشکي از جمله واحد هاي بيمارستان ها ، آزمايش ها و منابع پيرا پزشکي و دندانپزشکي را در برمي گيرد و سالانه به ارزش افزوده اين اپليکشن اضافه شده و يک اپليکشن مادام العمر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، الهه گل محمدي ايده پرداز هفشجاني  در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز ؛ اظهار کرد:  يک سري ايده ها را  تا کنون توانسته ام به به واحد توليد برسانم.

وي با اشاره به اينکه اپليکشن طب باماست يکي از ايده هايي است که به مرحله توليد رسيده است اظهار کرد:  عنوان اين اپليکشن کل جامعه پزشکي را در بر ميگيرد، 12  منو دارد که هر منو مختص به يک بخش از واحد پزشکي است.

گل محمدي با اشاره به اينکه  اين اپليکشن در فضاي آيکلود قرار است نوشته شود  تصريح کرد: 500 ميليون تومان بودجه براي راه اندازي اين طرح نياز است.

وي با تاکيد بر اينکه چنانچه اين طرح حمايت شود و به مرحله توليد برسد قطعا" در اشتغال زايي سهم بسزايي دارد افزود: با راه اندازي اين طرح 500 نفر اشتغال زايي مي توان انجام داد.

گل محمدي ادادمه داد: اپليکشن طب با ماست کل فضاي پزشکي از جمله  واحد هاي بيمارستان ها ، آزمايش ها و منابع پيرا پزشکي و دندانپزشکي را در برمي گيرد   و سالانه به  ارزش افزوده اين اپليکشن اضافه شده  و يک اپليکشن مادام العمر است.

اين طرح تا کنون جايي ارائه نشده است

وي با اشاره به اينکه براي راه اندازي اين طرح به دنبال اسپانسر مالي بوده ايم گفت:  به دليل اينکه واحد درآمد زايي طرح يک عدد خيلي منطقي بود و مي دانستيم اين حمايت از طريق بسيج  کار ساز نيست  به  همين  خاطر به دنبال سرمايه گذار بوده ايم .

گل محمدي با اشاره به اينکه  اسپانسر مالي  به دنبال درصد سود و سهام خود از اين طرح است گفت: هدف ما از اجرايي کردن اين طرح اشتغال بچه هاي چهارمحال و بختياري  و 50 درصد ديگر آن حمايت از نخبگان است  اما قاعدتا" اسپانسر اين مبلغ را برنميگرداند و براي خودش مي خواست.

حمايت مالي بزرگترين مشکل پيش روي يک نخبه است

وي تعريف خود را از نخبه اينگونه عنوان کرد: نخبگان يک سري افرادي هستند که براي پيشرفت کشور تلاش کرده و علي رغم تحريم ها بازهم مي توانند موفق باشند و راهکارهاي جديدي را براي خود پيش رو دارند .

گل محمدي در پايان خاطر نشان کرد: نخبگان علم را براي خودشان نمي خواهند اما مسئولين نيز بايد آن ها را حمايت کنند که علم خود را به ايده و ايده را به توليد رسانده تا بتوانند سهم بسزايي در اشتغال زاتيي و نهايت خارج کردن رتبه يک بيکاري استان چهارمحال و بختياري داشته باشند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html