پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229962
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري؛
سهميه بندي بنزين روي قيمت کالاها تاثيري ندارد / در صورت مشاهده تخلف برخورد جدي مي شود
تاریخ انتشار : 1398/08/25 10:20:03
نمایش : 1778
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: به اندازه کافي کالاهاي اساسي مورد نياز مردم ذخيره شده و سهميه بندي بنزين نمي تواند تاثيري بر روي قيمت ها داشته باشد.
سجاد رستمي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: از روز گذشته ما جلسات متعددي با مسئولين ربط داشته ايم و خوشبختانه به اين نتيجه رسيده که کالاهاي اساسي مورد نياز مردم به اندازه کافي در استان وجود دارد و در اين زمينه ما هيچ گونه مشکلي نداريم.

وي با اشاره به اينکه در بحث توزيع و کنترل هزينه ها بازرسي ها را تشديد کرديم بيان داشت: تا اين لحظه هيچ گونه تخلفي در اين زمينه گزارش نشده است .

رستمي با تاکيد بر اينکه بازرسي ها  در سطح بازار  به موقع انجام ميگيرد عنوان کرد: کالاهايي که با کاميون جابه جا مي شوند نبايد هيچ گونه افزايش قيمتي داشته باشد چراکه سوخت کاميون ها با گازئيل بوده و ما افزايش قيمت گازوئيل را نداشته ايم.

وي افزود: سهميه بندي بنزين  تا اطلاع ثانوي در استان چهارمحال و بختياري نيز نمي تواند روي کالا ها تاثيري داشته باشد  و در اين راستا ما نظارت کافي را خواهيم داشت.

رستمي با اشاره به اينکه چنانچه سهميه بندي بنزين ممکن است در روي بعضي از کالاها  تاثيري داشته باشد از طريق اتحاديه ها اعلام خواهد شد  اظهار کرد: اين تغيير به صورت ناچيز خواهد بود و در اولين فرصت اين افزايش به اتحاديه ها و اصناف اعلام خواهد شد و قبل از اعلام قيمت اتحاديه ها، هيچ گونه تغيير قيمتي پذيرفتني نيست .

وي ادامه داد: ما با کساني که بخواهند از اين شرايط سو استفاده کنند و بخواهند توزيع کالا را دچار اخلال کنند قطعا" برخورد خواهيم کرد و گزارش آن را  از طريق رسانه ملي و خبرگزاري ها اعلام خواهيم کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html