پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229928
مهاجم جديد باشگاه پرسپوليس چه کسي است؟
تاریخ انتشار : 1398/07/21 07:32:22
نمایش : 2661
مسئولان باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب يک مهاجم هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در روزهاي اخير شايعاتي مبني بر جذب برخي از بازيکنان تيم ملي مثل کريم انصاري فرد، علي قلي‌زاده و رامين رضائيان به پرسپوليس شنيده مي‌شود اما اين باشگاه اعلام کرد که همه اين اسامي گمانه‌زني است و در جلسه اخير گابريل کالدرون با مديرعامل هيچ نامي براي جذب و يا جدايي بازيکني مطرح نشد.
 
اخبار ورزشي- با اين حال محمدحسن انصاري‌فرد مديرعامل پرسپوليس براي تقويت خط حمله تيمش به دنبال جذب يک مهاجم است اما از آنجايي که ليست بازيکنان بزرگسال پر شده،انصاري‌فرد به دنبال جذب مهاجم آزاد زير 21 يا زير 23 سال است. البته در بازار نقل و انتقالات فوتبال و در شرايط فعلي جذب چنين بازيکني کاملا سخت خواهد بود.
 
از طرف ديگر تنها در صورتي که يک بازيکن از نظر پزشکي دچار مشکل شود و مرکز پزشکي ايفمارک مصدوميت شديد بازيکن را تاييد کند، امکان خروج نام يک بازيکن از ليست و جذب يک بازيکن ديگر به وجود مي‌آيد و به همين خاطر مسئولان باشگاه پرسپوليس براي تقويت تيم خود به دنبال مهاجم زير 23 سال هستند.
 
نام‌هايي که در روزهاي اخير براي پيوستن به پرسپوليس مطرح شده، بازيکناني هستند که يا فعلا قصد بازگشت به ليگ ايران را ندارند و يا اينکه قرارداد مالي خوبي با تيم‌هاي خارجي بستند که جذب آنها هزينه‌هاي سنگيني براي سرخپوشان در پي خواهد داشت. به همين خاطر اگر مهاجمي با مشخصات عنوان‌شده پيدا شود، آن وقت شاهد جذب بازيکن جديد خواهيم بود و در غير اين صورت صحبت‌هاي مطرح‌شده براي جذب بازيکن شايعه هستند.


منبع:افکار
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html