پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229903
دردهاي بي‌درمان بيمارستان هاجر/ضرورت جراحي فوري سوءمديريت در مراکز درماني شهرکرد
تاریخ انتشار : 1398/07/08 10:09:33
نمایش : 1732
عدم رسيدگي به بيماران و همراهان شان در برخي بيمارستان هاي شهرکرد موضوع تازه اي نيست و هميشه گلايمندي افراد بيمار را در پي داشته است.
به گزارش جهانبين نيوز؛ عدم رسيدگي به بيماران و همراهان‌شان در برخي از بيمارستان‌هاي شهرکرد موضوع تازه‌اي نيست.

متاسفانه چند ماه پيش همه مردم ايران شاهد انتشار خبري مبني‌بر انتقال دو بيمار با يک تخت در يکي از بيمارستا‌ن‌هاي شهرکرد بودند و همين امر باعث شد همه به وضعيت نامناسب بيمارستان‌ها در اين استان پي ببرند.

اين نکته که نبود امکانات باعث شده که ارائه خدمات اينگونه باشد يا سهل‌انگاري و عدم توجه باعث وقوع اين اتفاقات مي‌شود بماند، اما بايد به اين نکته توجه داشت که بيماران و همراهانشان خود درد و رنج بيماري را متحمل شده‌اند و ايجاد شرايط سخت در بيمارستان براي آن‌ها مشکل‌شان را دوچندان مي‌کند.



اخيرا يکي از مخاطبان جهانبين نيوز با ارسال تصاويري از وضعيت نادرست همراهان بيمار در بيمارستان هاجر شهرکرد گلايه کردند و خواستار رسيدگي به اين موضوع شدند.

متاسفانه نبود تخت مناسب، همراهان بيمار را وارد به خوابيدن کف اتاق‌ و يا خوابيدن بر روي تخت‌ در راهروي بيمارستان کرده است.



جهانبين نيوز آمادگي لازم جهت انتشار  پاسخ مسئولان در اين مورد هست.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html