پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229881
مردم ما مشکل کنسرت و رفتن زنان به استاديوم را ندارند / مسئله اصلي جامعه رسيدگي به مشکلات معيشتي مردم است
تاریخ انتشار : 1398/06/08 15:38:07
نمایش : 1369
امام‌جمعه فارسان گفت: اميدواريم دولت محترم به‌طرف حاشيه نروند و بحث معيشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل فرهنگي را مدنظر قرار دهند مردم ما مشکل کنسرت و رفتن زنان به استاديوم ندارند مشکل گراني مشکل مسکن مشکل کاردارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر گفت: يکي از نکات مهمي که رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با اعضاي هيئت دولت در روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه مورد تأکيد قراردادند ضرورت پرهيز دولت از «گرفتار شدن به فروع و حواشي» در اين دو سال باقيمانده است.

 وي افزود: در شرايطي که کشور بيش از هر زمان ديگري نيازمند وحدت و انسجام ملي براي مقابله با فشارها و تهديدات دشمنان بيروني و عوامل داخلي آن‌هاست، حاشيه‌سازي‌ها مي‏تواند پيامدهاي نامناسبي براي نظام اسلامي داشته باشد. ازجمله اين پيامدها، مردم دلسرد مي‌شوند نسبت به قابليت‌ها و کارآمدي نظام  به حاشيه رفتن اولويت‏ها و مسائل اصلي جامعه نظير رسيدگي به مشکلات معيشتي مردم،    فرصت‌يابي برخي مسئولين براي شانه خالي کردن از بار مسئوليت‌ها و انجام وظايف اصلي برخي مصاديق حاشيه‌اي و فرعي يا با اولويت کمتر که در شرايط حاضر باعث شده بخشي از انرژي کشور مصروف آن شود و کارهاي با اولويت بالا بر زمين‌مانده يا به‌کندي انجام شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمين ملک پور به انتخاباتي کردن زودرس فضاي سياسي کشور اشاره داشت و افزود: طرح موضوع ضرورت استعفاي دولت در ماه‌هاي اخير توسط برخي جريان‌هاي هم سو با دولت هم‌صدايي بعضي از دولتمردان با جنگ رواني دشمنان در رابطه با مسائلي چون حجاب و عدم برخورد با هنجارشکنان موضوع رفراندوم پيرامون موضوعاتي که سازوکار حل آن به‌روشني در قوانين و سازوکارهاي نظام مشخص‌شده است.

 وي به موضوع رفتن زنان به استاديوم‌هاي ورزشي و موضوع برگزاري کنسرت‌ها و تبديل کردن آن به مسئله اصلي کشور اشاره داشت و اظهار داشت: که اميدواريم دولت محترم به‌طرف حاشيه نروند و بحث معيشت و اقتصاد مردم و توجه به مسائل فرهنگي را مدنظر قرار دهند مردم ما مشکل کنسرت -و رفتن زنان به استاديوم ندارند مشکل گراني مشکل مسکن مشکل کاردارند.

وي عنوان داشت: دستيابي ايران به سامانه‏هاي دفاعي پيشرفته مانند باور ۳۷۳ بسيار مهم و راهبردي است. وقتي مقام معظم رهبري مي‌فرمايند حرکت جهادي يعني باور 373 تلاش جهادي و با نيت الهي پربرکت و به نفع جامعه است نمونه اين حرکت ساخت سامانه موشکي پدافند هوائي با برد بلند باور ۳۷۳ است.

وي اظهار داشت: ساخت اين موشک اين باور را به دشمن مي‌دهد که هيچ غلطي نمي‌تواني بکني و اين سامانه در کنار ايمان فرزندان رشيد اسلام نَفس مستکبرين و متجاوزين به کشور اسلامي را در سينه خفه خواهد کرد و حرکت عزيزان ما درست مصداق حرف رهبرشان است که از دشمن نترسيدند و با داشته‌هاي داخلي در درون تحريم‌هاي سخت به اين قله‌ها رسيدند.

وي به اين داشت: هر جا ترس بود عقب‌گرد و خيانت و ذلت بود، وقتي سخنان رهبر معظم انقلاب به اين شفافيت مطرح است چرا باز دنبال بسته‌هاي پيشنهادي مي‌رويد که رسماً از خطوط قرمز عبور مي‌کنند و حرف رهبري را هم ناديده مي‌گيرند و اين نوع حرکات شائبه ترسيدن در مقابل دشمن را هم خواهد داشت. عرض مي‌کنيم که پشت هر ميزي که مي‌نشينيد خواسته مردم را باصلابت مطرح کنيد که قدرت موشکي و منطقه‌اي ايران، تضمين فروش نفت و عزت ايران است و قابل‌مذاکره نيست.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html