پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229872
چهارمحال و بختياري قهرمان قهرمانان جشنواره شميم شد
تاریخ انتشار : 1398/05/05 17:21:57
نمایش : 1414
سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري موفق به حفظ عنوان قهرمان قهرمانان در چهارمين جشنواره کشوري شميم خانواده شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛ به نقل از  روابط عمومي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه استان اظهار کرد: فرزندان بام ايران همچون سال گذشته خوش درخشيدند و براي بار دوم موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمانان در رقابت‌هاي چهارمين جشنواره کشوري شميم خانواده ويژه همسران و فرزندان دختر کارکنان سپاه شدند.

وي افزود: از همکاري صميمانه همه مسولان استاني و مديران کل ادارات بويژه حضور نماينده معزز ولي فقيه در استان و استاندار محترم و معاونين استاندار و مديران کل ادارات، رئيس دانشگاه شهرکرد و مديرکل آموزش و پرورش استان در آئين افتتاحيه و همکاري همه مجموعه‌ها در برگزار جشنواره کشوري شميم خانواده به ميزباني سپاه قمربني‌هاشم (ع) کمال تقدير و تشکر را دارم.

وي با تبريک کسب عنوان قهرمان قهرمانان از سوي نمايندگان سپاه قمربني هاشم عليه السلام در جشنواره شميم خانواده؛ براي همه ميهمانان و شرکت‌کنندگان در اين جشنواره که برخي از آنها قبل از ظهر امروز جمعه چهارم مرداد و مابقي نيز عصر اين روز استان چهارمحال و بختياري را ترک مي کنند، آرزوي موفقيت و سفر با سلامت کرد.

سردار اکبري، گفت: اين جشنواره با تلاش شبانه روزي همکاران عزيز در سپاه استان چهارمحال و بختياري و همکاري دستگاه هاي مختلف اجرايي، با صحت و سلامت به اتمام رسيد و طبق نظرسنجي هاي انجام شده و گفتگوهاي رسانه‌اي، اکثر ميهمانان از ميزباني و پذيرايي مردم ولايتمدار استان چهارمحال و بختياري ابراز رضايت کردند.

نصراله علي بيگي، دبير برگزاري چهارمين جشنواره فرهنگي ورزشي شميم خانواده نيز به خبرنگار ما گفت:  در اين دوره، سپاه قمربني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري با کسب 540 امتياز و اخذ 12 مدال طلا، 2 مدال نقره و دو مدال برنز به مقام قهرمان قهرمانان دست يافت و نيروي زميني سپاه با 340 امتياز و سپاه استان‌هاي اصفهان و قم مشترکاً با 180 امتياز توانستند رتبه‌هاي دوم و سوم را از آن خود کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html