پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229870
موفقيت هاي سپاه مرهون ايثار خانواده هاي کارکنان است/ شکست هيمنه دشمن در برابر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
تاریخ انتشار : 1398/05/02 15:44:01
نمایش : 3323
جانشين فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامي گفت: پاسداران ما از همان ابتداي انقلاب اسلامي از نظام و انقلاب ما پاسداري کردند و موفقيت هاي آنان مرهون ايثار خانواده هاي آنان است.
به گزارش جهانبين نيوز سردار علي فدوي جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران در آيين افتتاحيه چهارمين جشنواره فرهنگي-ورزشي شميم خانواده اظهار کرد: همه همسران و دختران کارکنان سپاه در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامي مايه افتخار هستند چراکه اگر همراهي و همکاري خانواده‌ها نبود پاسداري از انقلاب يا صورت نمي‌گرفت يا آنگونه که بايد نبود.

وي با بيان اينکه هرکجا پاسداري افتخارآفريني کرده پشت سرش همسر و خانواده‌اي ايستاده که او را به اين مرحله رسانده است يادآور شد: افتخار و بهشت از آن زنان پاسداران است که اين افتخار را آفريده‌اند.

سردار فدوي پاسداري از انقلاب در همه ابعاد را سخت عنوان و تاکيد کرد: در برخي از ابعاد پاسداري از انقلاب بايد جان داد و در اين ۴۰ سال بيش از ۴۰ هزار پاسدار با جان‌شان از انقلاب حفاظت کردند.

وي خاطرنشان کرد: خوشا به حال پاسداراني که همچنان بر عهد و پيمان خود ايستادند و آماده فدا کردن  جانشان براي انقلاب هستند.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما پرچم لا اله الا الله را بر همه قله‌هاي دنيا برافراشته خواهيم کرد.

وي با اشاره به اينکه دل‌هاي بسياري پاي انقلاب اسلامي ايران ايستاده است اضافه کرد: در طول تاريخ همراهي با ائمه وجود نداشت و به همين دليل ۱۱ پيشواي دين ما شهيد شدند و اگر نبود غيبت امام دوازدهم هم شهيد مي‌شد.

سردار فدوي بيان داشت: خدا را شاکريم که اين افتخار براي پاسداران ما بوده که درحالي از انقلاب پاسداري مي‌کنند که خيل عظيمي از مردم پاي انقلاب هستند.

سرتيپ پاسدار علي فدوي جانشين فرمانده کل سپاه گفت: پاسداران ما از همان ابتداي انقلاب اسلامي از نظام و انقلاب ما پاسداري مي کنند .

وي با اشاره به اينکه پاسداري کردن از انقلاب اسلامي مي تواند به قيمت جان باشد بيان داشت: اين عنايت بزرگي است که خداوند به ما داده است.

سرتيپ پاسدار فدوي  در خطاب به همسران و دختران پاسدار اظهار کرد: همان طور که همسران و پدران شما در اوج قرار داشته و دارند حتما همسران و دخترانشان نيز در جبهه خودشان پاسداري مي کنند.

وي تصريح کرد: امروز دشمنان ما از جبهه همسران و دختران شما وارد عمل شده است و اين شما هستيد که نبايد بگذاريد ان ها به اهداف شوم خودشان برسند.

سرتيپ پاسدار فدوي با اشاره به اينکه دشمنان از جايي وارد شدند که شما نقش افرين آن هستيد بيان داشت: هر زن و دختر پاسدار بايد تفکر کند که چقدر مي تواند در پاسداري از انقلاب اسلامي مي تواند پاسداري کند.

وي با اشاره به اينکه همسران و پدران شما ۴۰ سال از انقلاب اسلامي پاسداري کردند بيان داشت :  ما ۴۰ هزار پاسدار و ۱۰۰ هزار بسيجي شهيد را در راه انقلاب اسلامي فدا کرده ايم.

  سرتيپ پاسدار فدوي با اذعان بر اينکه براي پاسداري از انقلاب اسلامي بايد تلاش کرد بيان داشت : همه ما بايد اول از خودمان پاسداري کنيم تا بتوانيم از انقلاب اسلامي هم پاسداري کنيم .

وي با تاکيد بر اينکه عفاف و حجاب زن دستور خداوند و ائمه معصومين است بيان داشت: نبايد گذاشت دشمن اين عفت را از زنان ما بگيرد.

وي اضافه کرد: در طول سال‌هاي طولاني بعد از جنگ شاهد پاسداري پاسداران از انقلاب هستيم و در اين مسير خداوند به وعده خود عمل کرد و نصرت الهي در اين مسير شامل حالمان شده است.

سردار فدوي با بيان اينکه شکست دشمن در مقابل نيروي دريايي سپاه از سال ۱۳۶۶ آغاز شده است و دشمن بارها به اين شکست اعتراف کرده است ادامه داد: در سال‌هاي اخير دشمن دو بار در مقابل سپاه پاسداران زانو زد و هيچ کشوري تاکنون جرات دست اندازي به ايران را نداشته است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html