پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229868
امنيت پارک‌ها زير چرخ موتورسيکلت‌ها در شهر فارسان
تاریخ انتشار : 1398/04/24 09:17:27
نمایش : 1444
گاه مشاهده مي‌شود چند جوان سوار بر يک موتور بدون هدف در محوطه پارک چرخ مي‌خورند و با گاز دادن و بلند کردن صداي موتور، تحمل ماندن خانواده‌ها را در پارک مي‌گيرند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پارک لاله در شهر فارسان و در استان چهارمحال و بختياري قرار دارد. در غرب شهرستان فارسان و در ساحل رودخانه اين شهر، پارک ساحلي قرار دارد که داراي فضاي سبز مناسب، ساحل زيباي رودخانه، مسافرخانه و کافي‌شاپ، سرويس بهداشتي و پارک بادي مي‌باشد.
 
فاز دوم اين پارک در کنار فاز اول بهره‌برداري شده است (پارک قلمستان) فضاي مناسب و قرار گرفتن اين دو پارک در مسير گردشگاه پيرغار، توقفگاه بسياري از گردشگران در اين منطقه است.
 
شهروندان ما به دليل تردد موتورسيکلت‌ها در پارک احساس آرامش و امنيت نمي‌کنند. رسيدگي به اين امر و بسترسازي‌ها و ايجاد موانع به عهده ما است. رسانه جمعي بايد در اين زمينه کار فرهنگي کنند و قوانين را بيشتر انتشار دهند و راهنمايي و رانندگي نه به‌صورت برخورد خصمانه بلکه به‌صورت فرهنگ‌سازي و هم اعمال قانون مستمر، رعايت قانون را به بخشي از هنجارهاي واقعي مردم بدل کند.





بايد برنامه‌اي هماهنگ شود که برخورد با موتورسواران متخلف از اولويت گواهي‌نامه آغاز شود؛ يعني کساني که گواهي‌نامه موتورسيکلت ندارد، اما از موتورسيکلت استفاده مي‌کنند بايد قانون در موردشان محکم اعمال شود. اگر گام‌به‌گام و به‌صورت مدون از يک نقطه‌اي شروع کنيم افراد متوجه مي‌شوند که در صورت تخلف در گواهي‌نامه، اعمال قانون مي‌شوند درنتيجه خود را ملزم به رعايت آن مي‌کنند.

آقاي محمدي يکي از شهروندان فارساني در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: گاه مشاهده مي‌شود چند جوان سوار بر يک موتور بدون هدف در محوطه پارک چرخ مي‌خورند و با گاز دادن و بلند کردن صداي موتور، تحمل ماندن خانواده‌ها را در پارک مي‌گيرند.

وي بيان داشت: تردد نا به‌جاي موتورسوارها در فضاي پارک‌ها، در حالي اتفاق مي‌افتد که گشت مأموران نيروي انتظامي در محوطه به چشم مي‌خورد و رفت‌وآمد بيخود موتورسوارها را شاهد هستند.

وي اظهار داشت: اين در حالي است که در سطح شهر، روزانه توقيف موتورهاي بدون ايمني اتفاق مي‌افتد اما در پارک‌ها موتورهاي بدون ايمني آزادانه چرخ مي‌خورند تا آزار مردم را موجب شوند.
 



فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان فارسان از توقيف موتورسيکلت‌ها در پارک قلمستان در چند شب گذشته خبر داد.

در پي درخواست شهروندان و گردشگران در مورد ايجاد مزاحمت موتورسيکلت‌ها در پارک قلمستان

در چند شب گذشته تعداد 18 موتورسيکلت در پارک قلمستان توقيف شد که رضايت شهروندان و مسافران را در پي اجراي اين طرح به همراه داشت.

فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان فارسان اعلام داشتند که آرامش و امنيت شهروندان در اولويت قرار دارد و در روزهاي آتي نيز با هرگونه ايجاد مزاحمت و اقدام به بر هم زدن نظم عمومي برخورد خواهد شد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html