پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229866
رعايت حجاب، عفت جامعه را تضمين مي‌کند/ با فضاي مجازي بي‌حجابي در جامعه را در رأس برنامه‌هاي خود قرار داده‌اند
تاریخ انتشار : 1398/04/20 07:42:02
نمایش : 2387
امام‌جمعه فارسان گفت: رعايت حجاب براي بانوان علاوه بر اين‌که عفت و پاک‌دامني آن را محقق مي‌سازد عفت جامعه را نيز تضمين مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت هفته حجاب و عفاف همايش بزرگي در شهرستان فارسان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولين برگزار شد.
 
در اين مراسم حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان ضمن خيرمقدم به شرکت‌کنندگان در اين همايش گفت: جا دارد از ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان براي برگزاري اين همايش تشکر کنم که اين فرهنگ باارزش را در شهرستان اجرا کردند.
 
وي افزود: اولين‌ترين آموزه‌هايي که از دوران‌هاي گذشته بافرهنگ و سبک زندگي اجتماعي و فردي مردم و بانوان ايران آميخته‌شده و به رفتار ارزشي و دين دارانه تبديل‌شده بود حجاب و پوشش اسلامي بانوان مسلمان ايران بود.
 
وي عنوان داشت: راهبردي که همفر جاسوس انگليسي در کشورهاي اسلامي در کتاب خاطرات خود به لزوم اجراي آن اذعان دارد و معتقد است که يکي از نقاط قوت و نيرومندي اسلام و از علل پيشرفت مسلمانان حجاب زنان است که موجب جلوگيري از فساد و رابطه نامشروع مي‌گردد و بايد براي نيل به اهداف استعمارگران نابودي آن را در سرلوحه اقدامات وزارت مستعمرات انگليس قرارداد.

وي اظهار داشت: اهداف غرب از ترويج بدحجابي در جامعه اسلامي بعد از حادثه گوهرشاد تا پايان حکومت پهلوي يعني پيروزي انقلاب اسلامي سياست‌ها و برنامه‌هاي دين ستيزانه غرب به‌طور علني اجرا مي‌شد تا اينکه با پيروزي انقلاب اسلامي اجراي قوانين متعالي اسلامي همچون رعايت حجاب و پوشش اسلامي باهدف تعالي و سعادت جامعه اسلامي اجرايي گرديد و از سوي بانوان مسلمان جامعه اسلامي ايران که از گذشته‌هاي دور به اين زينت انساني آراسته بودند نيز موردپذيرش جدي و همگاني قرار گرفت و از معرف‌هاي ارزشي و اخلاقي بانوان مسلمان ايراني گرديد.

وي عنوان داشت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي که دولت‌هاي غربي نظام اسلامي را مانع تحقق اهداف خود دانستند به مبارزه جدي و همه‌جانبه و آن پرداخته و علاوه بر جنگ سخت و تهاجمي است نظامي جنگ نرم و تهاجم فرهنگي خود را عليه آموزه‌ها و معارف بنيادين نظام اسلامي همچون حجاب و عفاف را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از تبليغات رسانه‌اي، شبکه‌هاي مجازي به بهانه آزادي‌هاي فردي و اجتماعي بي‌حجابي در جامعه را در رأس برنامه‌هاي خود قراردادند.

امام‌جمعه فارسان گفت: حجاب و عفاف مهم‌ترين عاملي است که اجتماع و نهادهاي بنيادين آن يعني خانواده از آسيب‌هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي مصون نگاه دارد و با تضعيف و امحاي اين ارزش است که فرد، جامعه و خانواده دچار نابودي و گسست ارزش مي‌شود
 
وي افزود: معرفي فرهنگ و الگوي اسلامي زن مسلمان که باعث تحکيم بنيان‌هاي اعتقادي فردي مي‌شود بهترين راهکار تقابلي بافرهنگ مهاجم است چنان‌که از منظر دين اسلام از منظر قرآن حجاب زن را از شر افراد بدسرشت حفظ مي‌کند.

وي در پايان بيان داشت: رعايت حجاب براي بانوان علاوه بر اين‌که عفت و پاک‌دامني آن را محقق مي‌سازد عفت جامعه را نيز تضمين مي‌کند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html