پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229861
تلاش مسئولان را مي‌طلبد جاده روستاي بيدکل هر چه زودتر ترميم شود
تاریخ انتشار : 1398/04/13 08:57:53
نمایش : 1455
احتمال رانش مجدد جاده روستاي بيدکل از توابع شهرستان فارسان وجود دارد و هرلحظه ممکن است مشکلاتي به وجود آيدکه اين مهم نياز تلاش مسئولان را مي‌طلبد تا هرچه زودتر جاده‌ترميم شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در سيل اخير همه مردم، مسئولين، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌هاي مردم‌نهاد و جهادگر وارد ميدان شده و اقدامات مؤثري انجام دادند که بايد قدردان اين همکاري و تعامل بود.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در سيل اخير بيش از ۵۲ ميليارد تومان خسارت به اين شهرستان واردشده است.

وي افزود: بيشتر خسارت‌ها عمدتاً در بخش‌هاي کشاورزي، مهندسي رودخانه‌ها، پل‌ها و جاده‌ها مي‌باشد.

وي اظهار داشت: يکي از عوامل اصلي بروز سيلاب در اين شهرستان تصرفات غيرقانوني بستر و حريم رودخانه‌ها توسط اشخاص در بعد کشاورزي و ساخت سازه‌ها مي‌باشد.



نعمت سلطاني، رئيس شوراي روستاي بيدکل در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود: در سيل اخير رانش زمين حدود 30 متر از جاده روستاي بيدکل را تخريب کرد و طبق قول‌هاي مديرکل راهداري استان چهارمحال و بختياري قرار بر ترميم و اصلاح جاده شد ولي متأسفانه باگذشت چندين ماه هنوز هيچ اقدامي صورت گرفته نشده است.

وي اظهار داشت: از مسئولين شهرستاني و استاني خواهشمند هستم که پيگير اصلاح و ترميم جاده اين روستا باشند

 وي بيان داشت: سد خاکي بيدکل از توابع بخش مرکزي فارسان پس از 10 سال پرآب شد و سرريز کرد.



يکي از شهروندان اين روستا افزود: در اين نقطه احتمال رانش مجدد وجود دارد و هرلحظه ممکن است مشکلاتي به وجود آيدکه اين مهم نياز تلاش مسئولان را مي‌طلبد تا هرچه زودتر جاده‌ترميم شود.

يکي از رانندگان خودروي عمومي که هرروز از اين مسير تردد مي‌کند نيز مي‌گويد: ۲۰ سال در اين محور مسافر جابجا مي‌کنم و با مشکلاتي که براي جاده پيش‌آمده است متأسفانه تردد را با مشکل مواجهه کرده است.

روزانه شمار زيادي از جاده بيدکل گذر مي‌کنند و جمعيت زيادي در حاشيه اين روستا سکونت دارند، ازاين‌رو توجه ويژه مسئولان براي رفع مشکلات اين مسير، خواست مردم روستا و عشاير اين قسمت است.

روستاي بيدکل از توابع بخش مرکزي شهرستان فارسان داراي ۲۶ خانوار است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html