پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229859
حادثه هفت تير، عاشوراي انقلاب اسلامي!/ مقاومت، نقطه رهايي از تحريم هاي ناجوان مردانه غرب!
تاریخ انتشار : 1398/04/07 14:52:04
نمایش : 1466
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: ايران با مقاومت و ايستادگي در براير انواع تحريم‌ها توانست در بسياري از شاخص‌ها در بين تمامي کشورهاي دنيا رتبه برتر و حتي جزو اولين‌ها باشد، ما محصول ۴۰ سال مقاومت را ديديم خداوند نيز در مقابل اين مقاومت فتوحات خود را نصيب ما مي‌کند.
گزارش جهانبين نيوز  محمدحسين صفارهرندي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در آغاز هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي در مسجد جامع شهرکرد، گفت: مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير قبل از آن‌که اداي دين به اين شهدا باشد مروري بر مواضع اين دولتمردان است که از اين موضوع مي‌توان براي مسير پيش‌رو مي‌توان استفاده کرد.

وي بيان کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب اگر در خصوص هرکدام از شهدا مطالعه و بررسي کنيم مي‌توان فهميد که در اين مسير پر تلاطم انقلاب چگونه حرکت کرديم و اينک در اين جايگاه رفيع قرار داريم.

صفار هرندي با بيان اينکه با مطالعه رفتار و سيره زندگي شهدا مي‌فهميم که هرکدام از شهدا در چه جايگاه بالاي اخلاقي و ايماني قرار دارند، اظهار کرد: شهداي هفتم تير فقط در تعداد همانند شهداي عاشورا نيستند بلکه در برخي درجات ايماني همچون شهداي عاشورا بودند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: بهترين بندگان خدا کساني هستند که در ايمان و حق مقاومت کنند، به زندگي افرادي چون شهيد بهشتي و‌ چمران که دقت کنيد متوجه خواهيد شد در دوران حياتشان با انواع فشارهاي رواني در هرجايگاهي که بودند درخشيدند و‌ علاوه بر حيات برجسته‌اي که داشتند مرگشان نيز تاثيرگذار بود.

صفار هرندي در ادامه عنوان کرد: افرادي که پس از ايمان به خدا در مسير ايمان خودشان مقاومت کردند نه ترسي براي آن‌ها است و نه اندوهگين مي‌شوند، لزوما برخي از اين افراد شهيد نمي‌شوند مي‌مانند تا با ايمان توامان با آرامش در مسير پيش‌رو گام بردارند مقام‌ معظم رهبري مصداق همين صحبت است، ايشان با تمامي تهديدات جاني، آبرويي و فشارهاي رواني چون در مسير حق هستند با آرامش و اطميناني که به مسير خود دارند مقاومت مي‌کنند.

وي با اشاره به نامه شهيد بهشتي به امام خميني(ره) تصريح کرد: در‌مسير حق هميشه تهمت‌هايي به برخي از افراد زده مي‌شود اين افراد بايد در برابر اين هجمه‌هاي روحي مقاومت کنند، استقامت يعني از پادرنيامدن در برابر همين ناملايماتي که در برهه‌هايي ايجاد مي‌شود.

صفار هرندي با اشاره به صحبت‌هاي اخير مقام معظم رهبري خاطر نشان کرد: مقاومت واژه پرتکراري است که اين روزها رهبر معظم انقلاب مکرر استفاده مي‌کنند چرا که در طول ۴۰ سال انقلاب هميشه مقاومت در برابر انواع ناملايمات بوده که نه تنها باعث برون رفت از مشکلات بوده که باعث پيشرفت و توسعه کشور نيز بوده است.

وي توضيح داد: انقلاب اسلامي ايران بعد از توکل به خدا با تکيه بر مردم مقابل انواع تهديدها ايستادگي کرد، در حال حاضر در جايگاهي قرار داريم که وقتي دشمنان نماش اقتدار مي‌کنند ما در عمل و صحنه معناي واقتي اقتدار را به آن‌ها نشان مي‌دهيم تا جايي که خودشان اقرار کنند اهل جنگ نظامي نيستند.

صفار هرندي تاکيد کرد: افرادي که به دنبال راه‌حل اقتصادي هستند بدانند که با گردن کج کردن در مقابل استکبار هيج امتيازي نمي‌خواهيم، برخي آقايان بيان مي‌کنند که وقتي در راس امور بودند سايه تهديد و جنگ را از مردم دور کردند اما اتفاقات بازار تهران در سال ۸۲ خلاف اين ادعا را نشان مي‌دهد.

وي ادامه داد: در دوران جنگ تحميلي هيچ کشوري به ايران هيچ چيزي را نمي‌داد به بهانه استفاده از آن‌ها در جنگ اما در همان دوران برخي همچون شهيد تهراني مقدم با مهندسي معکوس توانستند با آن شرايط سخت ايران را در موارد مورد نياز خودکفا کنند و اثبات کنند با مقاومت مي‌توان به خودکفايي رسيد.

صفايي هرندي با تاکيد بر استقامت در برابر ناملايمات عنوان کرد: تنها بخشي از استقامت پايداري است بخش ديگر آن حرکت در صراط مستقيم است، همين است که در برابر تهديدات احساس را مي‌کنيم، ترامپ بيان کرده که به دليل کشته شدن انسان‌ها دستور حمله خود را متوقف کرده اگر براي امثال ترامپ بشر و‌ حقوق آن اهميت داشت که روزانه شاهد کشته شدن تعداد زيادي از مردم يمن نبوديم که محاصره عربستان نشکند.

وي با اشاره به اينکه مشکل استکبار با ايران نفوذ انقلاب اسلامي در منطقه است، تببين کرد: با مطالعه و بررسي بسيار از ملت‌ها ديديم که وقتي آن‌ها تسليم شدند استکبار بيشتر تلاش براي از بين بردنشان کرد، بمباران هيروشيما و از بين رفتن هزاران انسان بعد از تسليم ژاپن در جنگ رخ داد اين حقوق بشر آمريکايي است.

صفارهرندي در انتهاي صحبت‌ خود گفت: ايران با مقاومت و ايستادگي در براير انواع تحريم‌ها توانست در بسياري از شاخص‌ها در بين تمامي کشورهاي دنيا رتبه برتر و حتي جزو اولين‌ها باشد، ما محصول ۴۰ سال مقاومت را ديديم خداوند نيز در مقابل اين مقاومت فتوحات خود را نصيب ما مي‌کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html