پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229858
خواب مي‌بينند و نقشه مي‌کشند،اما مردم ما با اتحادشان ذليلشان مي‌کنند
تاریخ انتشار : 1398/04/07 14:49:05
نمایش : 1313
امام‌جمعه فارسان گفت: آمريکا، انگليس، اسرائيل، اروپا و همه‌کساني که دائماً براي تسليم ملت و انقلاب ما خواب مي‌بينيد و نقشه مي‌کشند، بدانيد مردم ما در اين نقشه‌ي شومِ تحريمِ اقتصادي هم با اتحاد و انسجام ذليلتان خواهند کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: انقلاب اسلامي بساط سلطه گري کشورهاي استکباري بر خودش را از بين برد و قدرت استکبار را در اين منطقه متزلزل کرد و جهان را هم تحت تأثير قرارداد. درنتيجه موج مخالفت‌ها به سمت او هجوم آورد. به‌خصوص از طرف آمريکا و اتباع پليدش.

وي بيان داشت: در همين تيرماه ملاحظه کرديد که چقدر جنايت را بر ما تحميل کردند (آغاز هفته حقوق بشر آمريکايي) که بتوانند مردم را از مسيري که انتخاب کرده‌اند منحرف کنند و يا حرکت پرشور او را کُند کنند.

وي اظهار داشت: تا جايي که به هواپيماي مسافربري که نزديک به ۳۰۰ سرنشين داشت هم رحم نکردند و در ۱۲ تير ۶۷ مورد هدف قراردادند و انواع جنايات که تکرار نمي‌کنم و خوب مي‌دانيد؛ و دائم هم دم از حقوق بشر مي‌زنند. همه اين جنايات براي اين است که ملت ما در مقابل همه دنياي استکبار بدون لحظه‌اي توقف ايستاده و از انقلابش دفاع کرده؛ يعني مردم ما انقلابي هستند.

وي تصريح کرد: حالا يک عده ساده‌لوح دنيازده‌ي رفاه‌طلب خيال کرده‌اند اگر کاري کنند که مردم دست از آرمان‌هاي انقلابشان مثل اصل ولايت‌فقيه و استقلال و آزادي و استکبارستيزي و زير بار ذلت نرفتن و عزت داشتن و مقتدر بودن بردارند و در يک کلمه نظام سلطه را بپذيرند و تن به ظلم کدخدا بدهند مي‌توانند راحت زندگي کنند!

امام‌جمعه فارسان گفت: لذا مي‌بينيد گاهي بالصراحه و بيشتر غيرمستقيم با مباني و مبادي اعتقادي انقلاب مخالفت مي‌کنند. اينجاست که بايد دوباره مرور کرد و دقت کرد و بصيرت ديني داشت. در تعقيبات نماز دائم از خداي تعالي بصيرت در دين مي‌خواهيم. دين جداي از اين امور نيست که عده‌اي القاء مي‌کنند. دشمن‌شناس بودن و به‌موقع عمل کردن نياز همه مردم و مسئولين است.

وي عنوان داشت: بحث اصلاح‌طلب و اصول‌گرا امروز مطرح نيست. امروز بحث انقلاب و انقلابي ماندن و انقلابي عمل کردن است. نياز امروز کشور بصيرت انقلابي است. تحرکات دشمنان را خوب رصد کنيد که چگونه با تقسيم‌کار بين خودشان نقشه مي‌کشند تا ملت بزرگ ما را به تسليم وادار کنند. بيش از ۴۰ سال است به انواع حيل متوسل شده‌اند و ملت ما را تجربه کرده‌اند و چيزي جز خفت نصيبشان نشده است.

وي بيان داشت: به آنان ميگوييم مَن جَرَّبَ المُجَرَّب حَلَّت بِهِ النِّدامَه. آمريکا، انگليس، اسرائيل، اروپا و همه‌کساني که دائماً براي تسليم ملت و انقلاب ما خواب مي‌بينيد و نقشه مي‌کشيد، بدانيد مردم ما در اين نقشه‌ي شومِ تحريمِ اقتصادي هم با اتحاد و انسجام ذليلتان خواهند کرد.

وي در پايان گفت: مردم به حمدالله هوشيارند و ما به آينده روشن و درخشان ايران کاملاً اميدواريم، چون به خدا اعتقادداريم و به وعده‌هاي او ايمان‌داريم که در آيه ۳۰ فصلت فرمود: «اِنَّ الذين قالوا ربُنَا اللهُ ثُمَّ استَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ الملائکَهُ اَلَّا تَخَافُوا وَ لا تَحزَنُوا و اَبشِروا بالجَنَّهِ التي کنتم تُوعَدونَ» هيچ خوفي از آينده نداريم و باکمال قدرت جلو مي‌رويم و موانع را به فضل پروردگار با استقامت برمي‌داريم.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html