پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229856
ايران قدرتى است كه مقابل آمريكا ايستاده است/ امريکا به گدايي سياسي مبتلا شده است
تاریخ انتشار : 1398/03/31 14:55:53
نمایش : 1388
امام‌جمعه فارسان گفت: تحقير آمريكا و ترامپ نشان داد كه ايران در پيچ تاريخى پيش رو، اصلى‏ ترين قدرتى است كه نه‌تنها مقابل آمريكا ايستاده است، بلكه قدرت آمريكا را به سخره مى‏ گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: در دو ماه گذشته نظام سلطه بيشترين ميزان فشار را در قالب «فشار حداكثرى» متوجه جمهورى اسلامى ايران نموده است. از تحريم اقتصادى و تهديد به جنگ تا فشار روانى براى شروع مذاكرات جديد.

وي افزود: سخنان مقام معظم رهبرى در ديدار با نخست‌وزير ژاپن، نشان داد كشورى مانند ايران پس از ۴ دهه تحريم و فشار از سوى آمريكا اين‏گونه با اين صلابت و اقتدار عليه آمريكا موضع‏گيرى مى‏كند. رد پيام ترامپ از سوى مقام معظم رهبرى، نشان داد راهبرد ايران همچنان كه برخى غربى‏هاى در قالب «صبر راهبردى» پيشنهاد مى‏كردند، نمى‏تواند به معناي انتظار كشيدن براى نتيجه نامعلوم انتخابات سال ديگر ميلادي آمريكا باشد.

وي بيان داشت: اين اقدام رهبرى انقلاب عميقا نشان داد كه سطح بازى ايران، در قالب و حد و اندازه‏هاى ابرقدرتى است. تحقير آمريكا و ترامپ نشان داد كه ايران در پيچ تاريخى پيش رو، اصلى‏ترين قدرتى است كه نه‌تنها مقابل آمريكا ايستاده است، بلكه قدرت آمريكا را به سخره مى‏گيرد.
وي بيان داشت: زماني که امريکا به گدايي سياسي مبتلا مي‌شود مجبور است ازنخست وزير ژاپن براي درمان استيصال و درمان خود در برابر قدرت جمهوري اسلامي استفاده کند.

امام‌جمعه فارسان گفت: يک شبح خيالي در ذهن غرب‌زدگان به نام قدرت آمريکايي است. عده‌اي فريب‌خورده، درمانده، دين ناشناس و ناآگاه از قدرت مردمي و نظامي نظام مقدس جمهوري اسلامي که قدرت خدا را درنيافته‌اند، از آمريکا شبحي از قدرت ساخته‌اند و اين موضوع زبانشان را به لُکنت وا‌داشته است.
 
وي بيان داشت: آن‌ها هرکجا مي‌خواهند سخن بگويند، آزاد نيستند و زبانشان دچار لکنت مي‌شود چراکه خيالاتي در ذهن خود ايجاد کرده‌اند اما اگر در صفوف جبهه‌هاي مقاومت حضور پيدا مي‌کردند و با مدافعان حرم هم‌سفر مي‌شدند، با پياده‌روي اربعين همراه بودند و مقاومت اسلامي را مي‌شناختند، شجاعتشان افزايش پيدا مي‌کرد و خيالاتي که ذهنشان را آلوده کرده و عقلشان را به ذلت واداشته است، از ذهنشان پاک مي‌شد.

وي اظهار داشت: اين مسائل باعث شده تا آن‌ها قلم و زبانشان در مقابله و مواجهه‌ي با استکبار کُند شود، البته الآن ياد گرفته‌اند که گاهي اداي انقلابي‌ها را درمي‌آورند و بايد توجه داشته باشيم که اين سخنان ريشه در اعتقاداتشان ندارد.

وي افزود: مردم عزيز ايران مثل غرب‌زدگان داخلي عمل نمي‌کنند و با توجه به منويات رهبري به عنصر مقاومت و ايستادگي در برابر استکبار جهاني پايبند هستند. رهبري معظم در ديدار با نخست‌وزير ژاپن فرمودند؛ من شخص ترامپ را شايسته مبادله هيچ پيامي نمي‌دانم.» بايد خدا را شاکر باشيم که چنين رهبري شجاع و مقتدري داريم که عزت و اقتدار ملت ايران و کشور ما را در جهان افزايش داده است. اگر نعمت ولايت را شاکر باشيم خداي متعال ظهور حضرت صاحب (عج) را نزديک خواهد کرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html