پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229835
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع):
اگر امروزه شهيد مطهري بود چه‌بسا رهبر فرياد اين عمار سر نمي‌داد
تاریخ انتشار : 1398/02/19 09:25:42
نمایش : 2377
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) گفت: شهيد مطهري در دشمن‌شناسي زمان خود بي‌نظير بود و همين امر باعث مي‌شد که هيچ‌گاه به دشمن مجال فتنه‌آفريني ندهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام حسيني صدر به مناسبت فرارسيدن هفته عقيدتي سياسي در جمع پايوران سپاه ناحيه فارسان ضمن تبريک به همه معلمان گفت: شهيد مطهري بزرگ معلمي بود که درواقع از همان دوران کودکي موردعنايت اهل‌بيت قرار داشت و شخصيتي بود که به لحاظ علمي هم مورداحترام حوزه و هم دانشگاه بود و به‌حق بايد نام معلم را بانام ايشان قرين دانست.
 
وي عنوان کرد: شهيد مطهري چند ويژگي بزرگ داشت که واقعاً بزرگ‌ترين درس براي امثال ماست، اول دشمن‌شناسي شهيد مطهري. در خاطره‌اي نقل‌شده که در همان اوايل انقلاب که تعدادي از منافقان در بدنه انقلاب نفوذ کرده بودند.

وي تصريح کرد: آيت‌الله مطهري ضمن شناخت آن‌ها به حاج احمد آقا خميني متذکر شده بود و امام خميني نيز صريحاً حرف ايشان را تأييد کرد و گفت آيت‌الله مطهري درست مي‌فرمايند. من همه حرف‌ها و نوشته‌هاي ايشان را تأييد مي‌کنم.

وي بيان داشت: اين حرف کمي نيست که امام خميني صد درصد حرف‌ها و نوشته‌هاي يک نفر را تأييد کند. دوم اينکه آيت‌الله مطهري به‌حق ابن زمان بود يعني شبهات زمان خود را به‌خوبي مي‌شناخت و به‌سرعت به دنبال پاسخ‌گويي به اين شبهات بود. زماني که ديد کومله‌ها و کمونيست‌ها دارند به دانشگاه نفوذ مي‌کنند سريعاً وارد ميدان دانشگاه شد و مقابله کرد. به حدي از همه مکاتب شناخت بالايي داشت که هيچ‌کس توان مقابله و مباحثه با ايشان را نداشت.
 
حجت‌الاسلام حسيني صدر در پايان به اقدام نسنجيده ترامپ در تروريستي اعلام کردن سپاه اشاره کرد و گفت: اين اقدام ترامپ يک اقدام نسنجيده بود که براي آن‌ها بسيار گران تمام خواهد شد. حتي بسياري از مسئولان آمريکايي نيز اين را اعتراف کردند.

وي افزود: افرادي نظير رئيس سازمان CIA آمريکا و حتي وزير دفاع ايشان به‌صراحت اعتراف کردند؛ و گفتند که اين اقدام مي‌تواند براي ما بسيار گران تمام شود و امنيت نيروهاي ما در تمام دنيا به مخاطره خواهد افتاد. ترامپ گفته بود که سپاه هم خودش اقدام تروريستي انجام داده و هم از تروريست‌ها حمايت مي‌کند اما کمي دقت کنيم مي‌بينيم که تروريست‌ها ازنظر ترامپ امثال حشد الشعبي و حزب‌الله هستند يعني دقيقاً گروه‌هايي که از ميهن خود دفاع مي‌کنند.
 
در پايان برنامه هم از مربيان برتر عقيدتي و هاديان سياسي نمونه سال 97 به همراه چند نفر از معلمان برتر بسيجي در سال 97 با اهداي لوح تقدير و جوايزي تجليل به عمل آمد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html