پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229832
تلاش جهان غرب براي جايگزيني زندگي غربي به جاي زندگي ايراني
تاریخ انتشار : 1398/02/15 09:36:03
نمایش : 2261
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: امروز جهان غرب در قالب برنامه هاي مختلف در تلاش براي جايگزيني زندگي غربي به جاي زندگي ايراني - اسلامي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد يزداني در جمع دانشجويان دانشگاه ازاد اسلامي واحد فارسان با بيان اينکه دانشجويان بايد به موضوع سبک زندگي اسلامي بپردازند، گفت: سبک زندگي موضوع مهمي است که رهبر معظم انقلاب از سال 89 به آن تاکيد داشتند. رويکردهاي اساسي تمدن اسلامي بايد با سبک زندگي گره زده شود و در موضوعاتي مانند سبک تربيتي، سبک فرهنگي، سبک توحيدي، سبک انقلابي و غيره کار شود.

وي با اشاره به بيانيه مقام معظم رهبري در گام دوم انقلاب گفت: بند آخر اين بيانيه بر سبک زندگي اسلامي تأکيد و توجه دارد. نخبگان و فرهيختگان جامعه بايد به اين مسئله توجه کنند.

وي تاکيد کرد: امروز جهان غرب در قالب برنامه هاي مختلف در تلاش براي جايگزيني زندگي غربي به جاي زندگي ايراني - اسلامي است.

وي گفت: به دليل اينکه ما قدردان بسياري از ظرفيت ها و الگوهاي خود نيستيم دشمن توانسته با برخي برنامه هاي انحرافي در اين زمينه به وجود آورد.

وي ادامه داد: در مقابل تلاش دشمن براي فاصله گرفتن از سبک زندگي اسلامي بايد ارزشها، سبک زندگي و الگوهاي اسلامي را با روش ها و ابزار روز به جامعه معرفي کرد.

وي اضافه کرد: اسلام در رابطه با سبک و تمام شئون زندگي اسلامي برنامه دارد وبايد با شناخت و معرفي آن اصول به جامعه ،جلوي ترويج سبک زندگي شکست خورده غرب را گرفت.
 
وي تاکيد کرد: براي ترويج سبک زندگي اسلامي در جامعه و مقابله با دسيسه هاي دشمن در اين خصوص بايد به صورت جهادي و هوشمندانه عمل کرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html