پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229827
بايد همه مردم دست در دست يکديگر هموطنان را ياري کنند
تاریخ انتشار : 1398/02/07 09:44:16
نمایش : 1630
امام‌جمعه فارسان گفت: تاکنون لوازم موردنياز مناطق سيل‌زده تهيه و ارسال‌شده ولي همچنان اين مناطق محتاج ياري هستند و بايد همه مردم دست در دست يکديگر هموطنان را ياري کنند.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: شهرستان فارسان هميشه در حوادث و رخدادها حضور تأثيرگذار داشته و در اين مقطع نيز جهت کمک به سيل‌زدگان قدم‌هاي مؤثري توسط مردم ولايي شهرستان فارسان برداشته شد.

وي افزود: اين دومين محموله کمک‌هاي مردمي شهرستان فارسان به مناطق سيل‌زده مي‌باشد که شامل برنج، آرد، روغن، قند و مايحتاج اوليه زندگي مي‌باشد.



امام‌جمعه شهر فارسان ضمن تشکر از کمک‌هاي مردم براي سيل‌زدگان کشور گفت: وقوع سيل حادثه تلخ و ويرانگر و حقيقتاً غم‌انگيزي است اين سيل طي ۱۰۰ سال اخير بي‌سابقه بوده است و خسارات فراواني وارد کرده است، زماني که رودخانه‌ها لايروبي نمي‌شود، در حريم رودخانه‌ها خانه‌سازي مي‌شود و هشدارها را جدي نمي‌گيريم، عاقبت شاهد اين حوادث تلخ خواهيم بود.

وي بر کمک‌رساني مردمي به سيل‌زدگان تأکيد کرد و گفت: امروز سيل مغازه و سرمايه و خانه بسياري از هم‌وطنان را با خود برده است و بايد باسخاوت به اين عزيزان کمک کنيم.




وي بيان داشت: سيل اخير وحدت و انسجام مردم و مسئولان را به نمايش گذاشت و دشمني دشمنان را با ملت ايران ثابت و ادعاي دلسوزي آن‌ها را به شوخي خنده‌دار تبديل کرد.
 



وي اظهار داشت: تاکنون لوازم موردنياز مناطق سيل‌زده تهيه و ارسال‌شده ولي همچنان اين مناطق محتاج ياري هستند و بايد همه مردم دست در دست يکديگر هموطنان را ياري کنند.

انتهاي پيام/590
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html