پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229824
هميشه بازي اول با تيم‌هاي بزرگ خيلي سخت است/ براي اولين بار کادر فني تيم را افزايش داديم
تاریخ انتشار : 1398/01/31 10:34:55
نمایش : 1826
سرمربي تيم فوتبال ساحلي شهدا چليچه گفت: هميشه بازي اول بازي سختي و زماني که بازي با تيم بزرگي مثل گلساپوش يزد باشد سخت‌تر است.
افراسياب صادقي سرمربي شهدا چليچه پس از کسب عنوان بهترين مربي هفته اول به انتخاب مخاطبان تخصصي فوتبال ساحلي ايران در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: هميشه بازي اول بازي سختي و زماني که بازي با تيم بزرگي مثل گلساپوش يزد باشد سخت‌تر است
 
وي بيان داشت: اين بازي براي ما خيلي مهم بود چون اين چند وقت در سرماي شديد و بارندگي‌هاي مکرر تمرينات سختي را پشت سر گذاشتيم و اين بازي موقع نتيجه بود.
 
وي تصريح کرد: با توجه به شناخت خوبي که از تيم گلساپوش يزد داشتيم برنامه دفاعي متناسبي را تهيه ديده بوديم که محورش پرس از جلو بود و براي ضد حمله برنامه‌ريزي داشتيم. علي‌رغم اينکه بازي دوستانه‌اي پيش از شروع فصل نداشتيم ولي خدا را شکر بازيکنان ما خيلي خوب عمل کردند و همه آنچه گفتم را به‌طور کامل اجرا کردند.
 


وي اظهار داشت: هرچند که از دست دادن تمرکز تيمي در دو صحنه باعث دريافت دوگل شد ولي بازيکنانم توانستند با تلاش و همدلي مثال‌زدني بازي را با ۳ گل به نفع خودشان به اتمام برسانند. خوشحالم که با تيم صاحب سبک و قابل‌احترام گلساپوش يزد يک بازي فوق‌العاده را ديديم و تماشاگران زيادي که از سطح استان براي ديدن اين مسابقه آمده بودند جداي از نتيجه از ديدن يک بازي ساحلي در سطح بالا لذت بردند.



 
وي افزود: امسال براي اولين بار کادر فني تيم را افزايش داديم و حضور آقاي مهندس شيوندي، دکتر محمدرضا رئيسي و دوستان ديگري که به‌زودي به کادر فني اضافه مي‌شوند کمک بسيار زيادي براي دستيابي به روي‌اي‌اي تيم ما خواهند نمود.
 


وي در پايان گفت: همه بازيکنانم عالي بودند حتي آن‌ها که روي نيمکت بودند به اتمام وجود به تيم انرژي مثبت دادند و از زحمات تک‌تک ايشان تشکر مي‌کنم. اميدوارم که بتوانيم تا پايان هفته ليست بازيکنان و کادر فني تيم را تکميل کنيم.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html