پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229822
سپاه در کنار ملت و خادم مردم سيل‌زده است/ طبخ روزانه بيش از 1000 پرس غذا در موکب حضرت قمربني‌هاشم (ع) در شعيبيه
تاریخ انتشار : 1398/01/29 07:29:14
نمایش : 2244
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري به راه‌اندازي موکب حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري اشاره و گفت: بسيجيان فعال در اين موکب مانند دوران دفاع مقدس با شور و حال بسيار خوبي وارد ميدان شدند و روزانه 1500 تا 1700 غذا طبخ و در اختيار مردم منطقه قرار مي‌دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ مهران مرادي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع)  در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي جهانبين نيوز؛ در مناطق سيل زده استان خوزستان اظهار کرد: سپاه اين استان افتخار آن را دارد که به نمايندگي از مردم ولايتمدار چهارمحال و بختياري در منطقه شعيبيه استقرار يافته و به مدت سه هفته توفيق خادمي مردم سيل‌زده را دارد.
 
وي با بيان اينکه نيروهاي سپاه استان در ابعاد مختلف حضور يافتند اذعان داشت: در بحث اعزام ماشين‌آلات مهندسي بخشي از تجهيزات ارسال شده تا بتوانيم به کمک آن‌ها برخي از زيرساخت‌ها را بازسازي کنيم، بخش عمده‌اي از زيرساخت‌ها و خانه‌هاي روستايي آسيب‌ديده و قسمت بسياري از محصولات کشاورزي از بين رفته است.

مرادي خاطرنشان کرد: خانه‌ها، جاده‌ها کشاورزي و فاضلاب‌ها در روستاها با مشکلات عديده‌اي روبه رو شده است، منتظر فروکش آب هستيم تا بعد از آن وارد عمل شده و در اين حوزه به مردم خدمت‌رساني کنيم.

وي با اشاره به جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي استان به سيل‌زدگان بيان داشت: امروز سپاه افتخار دارد که در سطح پايگاه‌ها و حوزه‌هاي مقاومت بسيج  طرحي را درقالب جهاد همبستگي با محوريت مساجد اجرا کند و کمک‌هاي مردمي را جمع‌آوري کرده است.

مرادي افزود: روز گذشته کمک‌هاي مردمي شهرکرد، فارسان و شيخ‌شبان ارسال شد، امروز هم مردمي از شهرستان‌هاي بروجن، لردگان و شهرکرد خواهيم داشت، کمک‌ها با استفاده از ظرفيت بسيج ناحيه شوشتر جمع‌بندي و بعد از اسکان مردم درقالب يک پک به هر خانوار اهدا خواهد شد.

وي يادآور شد: با وقوع سيل در برخي از استان‌ها مردم مانند دوران دفاع مقدس وارد ميدان شدند و با تمام وجود به مردم  سيل‌زده کمک کردند.

مرادي با اشاره به خدمات درماني به مردم سيل‌زده جنوب ادامه داد: فردا پنج تيم بسيج جامع پزشکي به منطقه اعزام مي‌شود و در حوزه بهداشت و درمان ارائه خدمات خواهند کرد.

جانشين فرمانده سپاه استان به راه‌اندازي موکب حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري اشاره و گفت: بسيجيان فعال در اين موکب مانند دوران دفاع مقدس با شور و حال بسيار خوبي وارد ميدان شدند و روزانه 1500 تا 1700 غذا طبخ و در اختيار مردم منطقه قرار مي‌دهند که اين کار عظيمي است و شور و حال خاصي در منطقه ايجاد کرده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html