پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229821
کمک 550 ميليون توماني مردم شهرستان فارسان به سيل‌زدگان کشور
تاریخ انتشار : 1398/01/26 12:30:07
نمایش : 1527
امام‌جمعه فارسان گفت: مردم شهرستان از طريق ستاد موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان با اقدامي تحسين‌برانگيز کمک‌هاي نقدي و غير نقدي به ارزش 550 ميليون تومان به سيل‌زدگان استان‌هاي خوزستان و لرستان ارسال کردند.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: مردم شهرستان فارسان با ارسال کمک‌هاي نقدي و غير نقدي خود به مناطق سيل‌زده معناي نوع‌دوستي به هم‌وطنان خود را کامل کردند.

وي بيان داشت: اين کمک‌ها شامل آب‌معدني، شير خشک، لوازم بهداشتي، آرد، برنج، پتو و ديگر اقلام مي‌باشد که با چندين خودروي نيسان و کاميون به مناطق سيل‌زده ارسال شد.

وي تصريح کرد: تمام ارکان کشور اعم از دولت، نيرو‌هاي امداد و نجات، ارتش، سپاه و ساير نهاد‌هاي دولتي و خصوصي به‌صورت هماهنگ و يکدل کمک به سيل‌زدگان و رفع دغدغه‌هاي مردم را در اولويت امور خود قرار داده و آستين همت بالا زده‌اند تا به بهترين نحو و در سريع‌ترين زمان از آلام و مشکلات مردم بکاهند.



وي بيان داشت: در جاي‌جاي شهرستان فارسان اين همدلي از سوي مردم اين ديار ديده مي‌شود از کمک‌هاي نيکوکاران گرفته تا دانش‌آموزاني که براي کمک به سيل‌زدگان در کلاس نوع‌دوستي شرکت کرده‌اند.



 
امام‌جمعه فارسان از مردم بزرگوار و کسبه عزيز شهرستان فارسان و کليه گروه‌هاي مردمي خواست تا هداياي نقدي و غير نقدي خود را به پايگاه‌هاي سطح شهرستان تحويل دهند تا شاهد اعزام ديگر اين کمک‌هاي بشردوستانه باشيم.
 
شهرستان فارسان به فاصله ۳۵ کيلومتري شهرکرد قرار دارد. اين شهرستان در غرب چهارمحال بختياري و امتداد زاگرس مرکزي واقع‌شده است و داراي 556 کيلومترمربع وسعت و شامل ۳ بخش، ۵ شهر و ۲ دهستان است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html