پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229818
رئيس بيمارستان سيدالشهدا(ع) با لباس سبز پاسداري در جمع سپاهيان فارسان
تاریخ انتشار : 1398/01/24 11:27:14
نمایش : 1824
رئيس بيمارستان سيدالشهدا شهرستان فارسان به همراه تعدادي از اعضاء کادر بيمارستان در محکوميت اقدام ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌هاي تروريستي با لباس سپاه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان حضور يافتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر ويسي رئيس بيمارستان سيدالشهدا شهرستان فارسان به همراه تعدادي از اعضاء کادر بيمارستان لباس سبز پاسداري بر تن کرده و به سپاه ناحيه فارسان آمدند و با اهدا گل به فرمانده ناحيه فارسان روز پاسدار را به همه سپاهيان حريم ولايت به‌خصوص سپاهيان شهرستان فارسان تبريک گفتند.

دکتر ويسي رئيس بيمارستان سيدالشهدا گفت: خوشبختانه سپاه يک عنصر کارآمد براي نظام بوده و هميشه سدي محکم در برابر دشمنان اين مردم و ببينيد اين اقتدار و ايستادگي چقدر به دشمن فشار آورده که سپاه را در ليست گروه‌هاي تروريستي قراردادند.


وي بيان داشت: اين اقدام نشان‌دهنده عجز و ناتواني دشمن در برابر سپاه است اما من لباس سبز پاسداري را بر تن کردم تا به همه بگويم که من هم در کنار برادران سپاهي خود هستم.

سرهنگ يزداني فرمانده سپاه ناحيه فارسان ضمن تشکر از دکتر ويسي و اين اقدام تأثيرگذار ايشان گفت: خدا را شکر مي‌کنيم که خادم اين مردم هستيم و هميشه هم خدمتگزار اين مردم خواهيم بود.


وي افزود:عملکرد سپاه در دهه‌هاي اخير نشان داده که سپاه پاسداران چه در خارج مرزهاي مقدس جمهوري اسلامي مثل سوريه و عراق و چه در داخل مرزها مثل همين حوادث اخير سيلاب در شهرهاي مختلف نشان داده است که سپاه هميشه در خدمت مردم است و خواهد بود فارغ از هرگونه جناح‌بندي و گروه‌گرايي.


وي تصريح کرد: جالب است که کشوري ما را تروريست ناميده که همه دنيا به‌خوبي مي‌دانند خودش بزرگ‌ترين حامي تروريست و خود پروراننده تروريست است. حمايت امريکا از داعش و تکفيري‌ها خود بزرگ‌ترين گواه اين امر است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html