پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229814
بسياري از هم‌وطنان سيل‌زده نياز به حمايت مالي دارند/ مسئولان بايد جدي‌تر وارد عرصه شوند
تاریخ انتشار : 1398/01/19 08:52:13
نمایش : 1677
امام‌جمعه فارسان گفت: هم‌اينک بسياري از هم‌وطنان سيل‌زده نياز به حمايت مالي دارند هرچند دولت کمک‌هاي اساسي را خواهد داشت اما مردم نيز بايد پاي‌کار باشند و مشکلات را برطرف کنند.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود: براي کمک‌رساني و رفع مشکلات ضروري مردم سيل‌زده، مسئولان بايد جدي‌تر وارد عرصه شوند.

وي اظهار داشت: خوزستان منطقه‌اي راهبردي در توليد کالاي استراتژيک ازجمله گندم است و به‌عنوان يک‌قطب توليدي مهم بايد موردتوجه قرار گيرد.

وي بيان داشت: باوجود همه تلاش‌ها لازم است از ظرفيت ساير استان‌ها براي کمک به هم‌وطنان در خوزستان استفاده شود.

امام‌جمعه فارسان گفت: نزولات آسماني برکات الهي براي انسان‌ها است و غفلت و عملکرد ناصحيح موجب بروز مشکلات به‌ويژه سيل مي‌شود.

وي عنوان داشت: در سيلاب‌هاي اخير تمامي دستگاه‌هاي امدادرسان و نيروهاي مسلح با تمام قوا به ياري سيل‌زدگان شتافته‌اند که نشان‌دهنده اوج همدلي مردم و مسئولان است.

وي افزود: گرچه همدردي‌ها و کمک‌هاي مردم سراسر کشور و مسئولان التيام‌بخش دردهاي سيل‌زدگان خواهد بود اما بايد قبول کرد حال آن‌ها در اين روزهاي سخت که خانه و زندگي خود را ازدست‌داده‌اند، قابل وصف نيست.

وي گفت: هم‌اينک بسياري از هم‌وطنان سيل‌زده نياز به حمايت مالي دارند هرچند دولت کمک‌هاي اساسي را خواهد داشت اما مردم نيز بايد پاي‌کار باشند و مشکلات را برطرف کنند.

وي با اشاره به اينکه بخش قابل‌توجهي از شرايط خاص امروز اقليمي و آسيب‌هاي جدي به منابع طبيعي و محيط‌زيست ناشي از عوامل انساني است، ابراز داشت: قطع درختان و از بين بردن گياهان، تجاوز به حريم رودخانه‌ها مشکلاتي ازجمله وقوع سيلاب‌هاي غيرمنتظره را به وجود مي‌آورند.

محل جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي به سيل‌زدگان کشور در شهرستان فارسان به اين‌صورت مي‌باشد.

فارسان : ميدان امام روبرو حوزه علميه

شهرجونقان : ميدان سپاه روبرو مسجد حضرت زينب(س)

شهرباباحيدر : بلوار امام خميني(ره)جنب بانک ملي و سپه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html