پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229803
خدمت‌رساني سپاه دوشادوش ساير مسئولان در مناطق بحراني چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1398/01/12 12:05:01
نمایش : 2257
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به فعاليت موج دوم سامانه بارشي در استان و احتمال وقوع سيل در برخي شهرستان‌ها گفت: نيروهاي سپاه از روز گذشته در لردگان و کوهرنگ براي مقابله با حوادث احتمالي آماده‌باش هستند.
علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز با اشاره به فعاليت موج دوم سامانه بارشي در استان و احتمال وقوع سيل در برخي شهرستان‌ها بخصوص لردگان و کوهرنگ اظهار کرد: نيروهاي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) از روز گذشته در اين دو شهرستان براي مقابله با حوادث احتمالي آماده‌باش هستند.

وي اضافه کرد: سپاه استان امکانات و تجهيزات مهندسي و خودرويي خود را به دو شهرستان با وضعيت بحراني اعزام کرده است.

سردار اکبري با اشاره به اينکه احتمال سرريز سد خاکي روستاي گنج شهرستان لردگان به نام سد خاکي شهداي فلارد به علت وقوع بارش‌ احتمال سرريز وجود دارد خاطرنشان کرد: از همين رو نيروهاي سپاه با همکاري فرماندار شهرستان و نيروهاي استاني و شهرستاني درخصوص تخليه منازل در حريم رودخانه، وارد عمل شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري ادامه داد: تصميمات لازم براي انتقال و اسکان موقت خانواده‌ها در جايي امن گرفته شده است.

سردار اکبري يادآور شد: برخي از روستاها در مسير رودخانه و زيردست سد خاکي روستاي گنج قرار دارند و منازل اين روستاها در صورت بروز خطر بايد تخليه شوند.

وي افزود: جانشين فرمانده سپاه استان هم‌اکنون در شهرستان کوهرنگ خضور دارند و کليه امکانات و تجهيزات مهندسي و ترابري به اين شهرستان اعزام شده تا در صورت نياز وارد عمل شوند.

سردار اکبري بيان داشت: خوشبختانه تا اين لحظه مشکل حادي در چهارمحال و بختياري وجود نداشته اما با توجه به وجود سدهاي خاکي به‌ويژه دو سد شهرستان لردگان و کوهرنگ بايد تمهيدات لازم در اين خصوص انديشيده شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html