پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229798
رئيس ستاد بحران شهرستان فارسان
بيش از ۶۰ درصد از مزارع کشاورزي و باغات شهرستان فارسان زير آب‌رفته‌اند
تاریخ انتشار : 1398/01/06 10:51:06
نمایش : 1367
رئيس ستاد بحران شهرستان فارسان گفت: بيش از ۶۰ درصد از مزارع کشاورزي و باغات شهرستان زير آب‌رفته‌اند و همچنين خسارت‌هاي به تأسيسات زير بنايي آب برق منازل مسکوني و برخي ساختمان‌هاي دولتي واردشده است.
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: تا ديروز عصر 47 ميلي متربارندگي در فارسان داشته‌ايم و با استفاده از بيل مکانيکي و بيل بکو نسبت به قطع جاده کشاورزي در منطقه حيوان رستي اقدام و از محاصره سيلاب روستاي چغاهست جلوگيري کرديم.

وي افزود: نسبت به تخليه يک واحد شيلات در روستاي ده چشمه اقدام شد و تعدادي از خانه ها در روستاهاي ده چشمه و چغاهست تخليه شدند.

فرماندار شهرستان فارسان از ايجاد سيل بند در روستاهاي فيل آباد، ده چشمه و گوشه هم خبر داد.



مرداس طاهري افزود: کليه آب‌هاي چشمه قلعه در حنا در پهن و کليه آب‌هاي جاده‌ها به خارج از شهر هدايت‌شده و بيش از ۶۰ درصد از مزارع کشاورزي و باغات شهرستان زيرآب رفته‌اند و همچنين خسارت‌هاي به تأسيسات زير بنايي آب برق منازل مسکوني و برخي ساختمان‌هاي دولتي واردشده است.

وي گفت: همه بخشداران، شهرداران و دهياران نيروي انتظامي هلال‌احمر و راهداري حمل نقل آمادگي لازم را جهت خدمت به مردم‌ دارند.
 
يکي از دهياران روستاي ده چشمه گفت: دبيرستان هفت‌تير واقع در خيابان امام حسين (ع) مسير آرامستان، جهت اسکان خانواده‌هايي که خانه‌هايشان در حاشيه رودخانه‌هاي روستا و در معرض سيلاب قرار دارند، همچنين مسافران نوروزي تا پايان شرايط فعلي در نظر گرفته‌شده است.


 
پيگيري مشکلات دامداران، مرغداران و شيلات داران جاده روستاي هاي کران و گوشه با حضور فرماندار شهرستان فارسان، معاون فرماندار و ريس اداره راهداري حمل نقل ديشب صورت گرفت.اين مکان‌ها در محاصره سيلاب قرارگرفته‌اند و گزينه براي رفع محاصره وجود ندارد.



امدادرساني به دامداران، مرغداران و شيلات با قايق در جاده بين روستاي هاي کران و گوشه بتا حضور مسئولين شهرستان در حال انجام مي‌باشد
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html