پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229792
رئيس اداره تصادفات پليس راهور فاتب اعلام کرد؛
توصيه‌هاي لازم براي آمادگي قبل از رانندگي و شروع سفر
تاریخ انتشار : 1397/12/25 09:14:10
نمایش : 2247
رئيس اداره تصادفات پليس راهور فاتب از توصيه‌هاي لازم براي ايجاد آمادگي قبل از رانندگي و شروع سفر گفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ احسان مؤمني رئيس اداره تصادفات پليس راهور فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نکات ايمني قبل از رانندگي و شروع سفرهاي نوروزي توصيه کرد: قبل از اقدام به حرکت و مسافرت بايد از سلامت خودرو، ايمني و تجهيزات آن اطمينان کامل داشته باشند و همچنين سامانه ترمز خودرو، باطري، لاستيک‌ها و تاير يدکي را بررسي و در صورت معيوب بودن تعويض يا تعميرات لازم را انجام دهند.

وي افزود: رانندگان جعبه وسايل ضروري و علائم هشدار دهنده مانند چراغ‌هاي اضطراري، تابلوي احتياط، جعبه کمک‌هاي اوليه، مقداري آب و غذاي کنسرو شده همراه خود داشته باشند.

رئيس اداره تصادفات پليس راهور فاتب با اشاره به ديگر نکات ايمني براي سفر با خودروي شخصي گفت: از قرار دادن وسايل اضافه بر روي باربند خودرو پرهيز نموده، در صورت نياز توسط چادر و طناب کاملاً مهار کنيد تا از سقوط اجسام در طول مسير جلوگيري شود.

وي ادامه داد: از قرار دادن کپسول گاز و گالن‌هاي حاوي مواد سريع الاشتعال در صندوق عقب خودرو پرهيز نمائيد.

سرهنگ مؤمني با اشاره به اقداماتي که قبل از حرکت بر هر راننده‌اي که قصد سفر با خودروي شخصي خود را دارد، گفت: قبل از حرکت از وضعيت جاده و مسير حرکت مطلع شويد و به توصيه‌هاي پليس راهنمايي و رانندگي، تابلوها و علائم هشدار دهنده در طول مسير توجه نمائيد.

رئيس اداره تصادفات پليس راهور فاتب در پايان يادآور شد: اميدواريم شهروندان عزيز با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و توجه به توصيه‌هاي کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي سفرهاي بدون حادثه‌اي را تجربه کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html